Ne Aramıştınız?

26 Eylül 2016 Pazartesi

Kudra Lip Balmlar

Merhaba

Bugün seçtiği ürünlerin organik olmasına dikkat edenler için çok güzel bir önerim var.
Başlıktan da anladığınız üzere lip balmlardan söz edeceğiz.



İnstagram sayfaları @kudraskinfoods olan bir hesapla iletişime geçtik ve lip balmlarını denemem için bana gönderdiler.Yalnız sadece lip balm üretmiyorlar.
Diş macunundan tutun,merhemlere bir sürü el yapımı ve bitkisel ürünleri var.
Bu konuda o kadar iddialılar ki ürünler için yapılmış yorumlara afiyet olsun diye dönüyorlar.
Çünkü ürünlerinin hepsi yenilebilir özellikte.
Eğer yapım aşamalarıyla ilgili fotoğraflar görmek isterseniz de instagram sayfalarına gidebilirsiniz.

Gelelim ürünlere

Biri ylang ylang biri de doglas ladini ve limon otlu iki adet lip balm gönderildi bana.
Cam kavanozda gelen ürünler mis gibi kokuyor öncelikle onu söyleyeyim.
Onun dışında yeterli onarıcılıkta diyebilirim.Sadece blistex med plus gibi bir tedavi edicilik bekliyorsanız onun kadar etkin değil bu anlamda.
Ama nemlendirmesi çok güzel.
Aynı zamanda rujların altına sürüldüğünde kötü durmuyor.Yani rujlarınızı sürmek için lip balmınızı tamamen temizlemenize gerek yok.
Ben genellikle likit mat rujlarımın altına uyguluyorum ve yapısını gerçekten çok seviyorum.
Eğer isterseniz biraz şekerle veya kahveyle karıştırıp güzel bir peeling de elde edebilirsiniz.

Yalnızca şunu belirtmeliyim ki ürünler bana gönderildiği için olumlu konuştuğumu asla düşünmeyin.
Ürünleri gerçekten beğendiğimden emin olabilirsiniz.
Sadece fikirlerini,yaptıkları işi ve ürünlerini takdir ediyorum.

Ürünler ve fiyatları için instagramdan iletişime geçebilirsiniz.

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder