Ne Aramıştınız?

27 Mart 2016 Pazar

Makyaj Çantamda Ne Var?

Merhaba :)

Bugün makyaj çantamın demirbaşlarından bahsetmek istiyorum.
Genellikle makyaj
yapmak üzerine değil bozulursa nasıl toparlarım diye düşünerek makyaj çantamı topluyorum.Ve çok ağır olmaması adına olabildiğince az tutmaya çalışıyorum ürünleri.



İlk önce o diş fırçasının ve ojenin o çantada ne işi var diyenler için onlara bir açıklama getireyim.
Lip balmımı yanımdan ayırmamaya gayret ediyorum ve mat kurutan bir ruj kullanıyorsam tazelerken silip baştan sürmem gerekiyor.Onun için diş fırçasıyla dudaklarımın kuruluğunu almak amacıyla yanımda taşıyorum.

Bir diğeri ise kenarından köşesinden ya da büyük çoğunluğu silinmiş ojeli tırnaklar bakımsız bir görüntü oluşturuyor bana göre.Bunun için koyu renkli ojeler sürdüğümde yanımda o ojeyi taşıyorum ki kenarından köşesinden çıkan ojeyi yenileyebileyim.

Gün içinde ten makyajımdan eser kalmazsa diye kapatıcı ve pudramı yanımda taşıyorum.Tabi fırçasını da doğal olarak.Ve bunu sabahında fondöten veya bb krem kullandıysam bile onları değil de pudrayı yanıma alıyorum.Çünkü genellikle makyajımı tazelerken tekrardan fondöten ya da bb krem sürmektense pudrayla yenilemek daha pratik geliyor.

Gün içinde tazelemek adına da o gün kullandığım ruju ve allığı da yanımda taşıyorum.

Bir de aynalı bir tarak yanımda duruyor mutlaka.

Son olarak da eyeliner kullandığım bir makyaj yaptıysam akarsa diye kulak çubuğuyla minnak bir temizleyiciyi ve eyelinerımı yanıma alıyorum.

Umarım size de yanınızda taşımanız gereken gerekmeyen şeyler hakkında küçücük de olsa fikir vermiştir. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder