Ne Aramıştınız?

31 Ekim 2015 Cumartesi

Maybelline Dream Pure BB Krem

Merhabaa :)
Bugün indirim hala devam ediyorken fondöten yerine bb krem kullanmak isteyenlere önerebileceğim Maybelline Dream Pure Bb Krem adlı üründen bahsetmek istiyorum.




Öncelikle bu ürünün iki çeşidi var biri pembe kapaklı olanı ki bu kuru ciltler için,mavi olan ise yağlı ciltler için.
Yüzde iki oranında salisilik asit içeriyor.Ki salisilik asit sivilce karşıtı bir asittir ve çoğu cilt bakım ürününde bulunur.Bu yönden sivilce oluşturmayacağına güvenebiliriz.
Spf 15 içeriyor.Bu kesinlikle benim için en büyük artısı.Güneş kremi kullanmayı unutsam bile sıkıntı çıkarmıyor.

Gelelim yapısına ve duruşuna.

Silikon barındırması dolayısıyla pürüzsüzleştiren bir dokusu var.Ancak bunun yanında ıslak ıslak duran bir ışıltısı da var.Sim anlamında ışıltı değil de yeni nemlendirilmiş bir cilt gibi parlıyor bu ürünle cildiniz.Ben kuru cildime rağmen yağlı cilt için olan ürünü kullanmama karşın hiç bir şekilde kuruluk pullanma gibi bir sorun yaşamadım.(Üstüne pudra uygulasaydım yaşayabilirdim belki.)Aksine nemlendirdiğini düşünüyorum bolca.

Ürün yağ içermiyor.Bu yönü tedavime uygun olduğu için benim için mükemmel.Yağlı ciltler de bundan memnun kalacaklardır. :)

Kızarıklıkları kapatıp rengi eşitliyor.Tabii fondöten kadar kapatıcılığı yok ancak çoğu bb kreme göre iyi kapatıcılığa sahip.

Kalıcılığı ise gayet başarılı.Pudra kullanmamama rağmen gün sonuna kadar cildimde duruyor.

Çoğu zaman süngerle uyguluyorum ama ellerle de gayet başarılı uygulanıyor.


Son olarak da gratis ve watsonslarda rossmanlarda ve lokal kozmetikçilerde bile bulabilirsiniz bu ürünü.Gratis bayram indirimiyle 15 tlye alabilirsiniz.Normal satış fiyatı ise 21 tl civarında. :)
Umarım faydalı olmuştur. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder