Ne Aramıştınız?

30 Ekim 2015 Cuma

Eklips Fırçalarım

Merhabaa :)
Bugün eklips markasının fırçalarından bahsetmek istiyorum çünkü dün yazıma eklemeyi unutmuşum.
Bir makyajı düzgün yapabilmek için mutlaka fırçalara bir noktada ihtiyacımız oluyor.Paletlerden çıkan fırçalarsa malesef çok iş görmüyor.
Fırçaların da bir sürü çeşidi bir sürü markası ve kalite oranları var.Kıl sıklığı kılın gerçek olup olmaması gibi bir çok etken de kalitesini oluşturuyor.Böyle olunca da çok fahiş fiyatlara fırçalar satılıyor.Ve çoğumuz makyaj malzemesine verdiğimiz paranın daha fazlasını fırçaya vermek istemiyoruz.Böyle durumlarda
tavsiye edebileceğim bir marka varsa o da eklipstir.
Her fırçası kaliteli diyemem ama kullandığım hiç bir ürününde sıkıntı yaşamadım.Fırçalara gelirsek.

Pudra fırçası:Yumuşacık pofuduk bir fırça.Kuzenim mac marka bir pudra fırçasında dökülme sorunu yaşamışken bir tek kıl dökülmedi.Bir senedir kullanıyorum ve her gün kullanıyorum.Çok rahat allık uygulayabileceğiniz gibi tüm yüzünüzü pudralayabilirsiniz.10 tlden fazla degildir diye biliyorum.

Kedi dili fondöten fırçası:Ya ben bu kedi dili fırçaları kullanmayi bilmiyorum ya da gerçekten kullanışsızlar.Markanın ürününe değil genel olarak kanım bu.İz bırakıyor zorluyor yayarken küçük olması nedeniyle.O yüzden bu fırçayı ancak kontür yapacaksam koyu likit ürünleri çizgi şeklinde uygulamada tercih ediyorum.5 tl gibi bir fiyatı vardı.

Eyeliner/Eyebrow fırçası:Ben bu fırçayı alırken eyeliner sürmek için biraz kaba,kalın bulmuştum.Düzgün süremem sanmıştım o yüzden bir de sephoranın fırçasını aldım ama hiç gerek yokmuş.Fiyat açısından eklips bi harika onun haricinde çok bir farkı da yok sephoradan.3 tl gibi bir fiyatı vardı.

Far fırçası:Bu far fırçası eklipsin yeni modellerinden çok sık kıllı ve yapay kıllı.Tok uygulamalar için ideal katlanma bölgesine uygulama yapmak için ise çok dikkat istiyor.Onun dışında burun kontürü ve kapatıcı uygulamasi için kullanima uygun.2.95 tl gibi bir fiyata almıştım.

Eski model far fırçası:Tahta saplı olan üstünde shading brush yazan fırça bu.Diğerinin aksine yapay kıllı değil ve yumuşacık.Pofidik olduğu için de katlanma bölgesine uygulama için ideal.5.95 tlye indirimsiz alabilirsiniz.

Makyaj süngeri:Beauty Blender'dan sonra hemen her markanın çıkardığı bir ürün oldu bu.Islatıp suyunu sıkıp nemli bir şekilde likit ürünleri uygulayabildiğimiz doğala en yakın sonucu veren bu ürünlerden kimi yaklaştı orjinaline kimiyse sert kaldı hiç benzemedi.Eklipsin süngeriniyse uzun zamandan beri kullanıyorum.Parçalanma,sertlik,dağıtmama gibi hiç bir sorun yaşamadım.Yumuşacık bir ürün.Sürülmesi zor olan iz bırakan fondötenlerimi bile sevdirdi bana.Fiyatı da cabası.6 tl fiyatı var ki orjinaline göre baya uygun bir fiyat.

Benim kullandığım eklips fırçalar böyleydi.Çok memnun olduğum bir marka.10 tlyi aşan ürünleri yok diyebilirim.Ve makyaja yeni başlayanlar için yeterli olacaktır.Gratiste bulabilirsiniz.Ama unutmayın ki fırçalarınız makyaj malzemelerinizden daha uzun ömürlü olacaktır.Ürünleriniz biterken fırçalar koleksiyonunuzda kalacaktır.Fırçalarınıza özen gösterin :)
Umarım faydalı olmuştur. :)
Yarın görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder