Ne Aramıştınız?

26 Ekim 2015 Pazartesi

MAC | Animal İnstict Allık

Yeniden merhabaa :)
Bugün benim en çok sevdiğim allıktan söz edeceğiz.



Mac'ten Animal İnstict;frost yapıda,ışıltılı,rengi mükemmel bir allık.Görüntüsünden endişe etmeyin bu kadar renk vermiyor cilde.Hatta swatchlamak için elime almak için bile baya çapa sarfettim.Yalnız garip bir biçimde elimle zor aldığım ürün fırçaya daha güzel gelip cilde çok güzel bir renk veriyor diye düşünüyorum.

Rengi gül kurusundan hallice,içinde tuhaf ama maviş maviş yansımalar var.Öyle allık mı olur demeyin hemen çok güzel oluyor.Hatta bir allığın muadili ancak daha çözemedim.Bakınıyorum.
Bazen eklipsin büyük pudra fırçasıyla bazense avonun açılı allık fırçasıyla uyguluyorum.Eklipsin uygulamasını daha başarılı buluyorum çünkü onunla uyguladığım zaman allık gibi değil de aslında bronzer uygulayacağım yerlere de sürüyorum.Rengi de koyu olduğu için yüzümü de biçimlendiriyor.
Eğer bulabilirseniz çok güzel bir sonbahar rengi bence.Fiyatı 73 tl.Eski bir koleksiyon ürünü bu.Ancak bazı koleksiyon ürünleri başka koleksiyonlarla tekrardan piyasaya sürüldüğünden veya bazı satış hesaplarında bulunabileceğinden yazısını yazmak istedim.
Umarım bulur ve kullanırsınız.Pişman olmayacağınıza eminim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder