Ne Aramıştınız?

25 Ekim 2015 Pazar

Lee Stafford Sea Salt Sprey | Deniz Tuzu Spreyi

Yaz geçti havalar serinledi deniz sonrası dalgalı saç görünümü plajlarda kaldı.Kış ve sonbahar içinse bu cici ürünler var neyse ki :)

Tam olarak denizden çıkıp kurumuş saç görüntüsünü vermeyi hedefleyen bu ürünler yanlış kullanılırsa yağ akan bir saç görüntüsü de verebilir.O nedenle dikkatli kullanılması gerek.

Lee Stafford'un bu ürününe gelirsek bu ürünü gratislerden bulabilirsiniz.Fiyatı aşağı yukarı 20 tl idi.

Kullanılışına gelirsek 10 fıs ıslak saça uygulayın diyor ama ben öyle uyguladığımda saçımı on saat kurutsam da bir gram kurumamış görüntüsü vardı.Çok rahatsız ediciydi.O günden sonra bir daha ıslak saçıma uygulamaya cesaret edemedim.Ancak saçımı kuruttuğumda dalgalarım daha dağınık dursun istediğimde kullanıyorum.Saç uçlarıma sıkıp büzüştürüyorum sıkıştırıyorum.Kullanımında dikkat edilmesi gereken bir diğer şeyse çok yakından sıkmamak.Direk sıktığınız yeri yapış yapış yapıyor yoksa.
Saçları maşa tutmayan kişiler çok rahatlıkla maşa yaptıktan sonra kullanabilir.Dalgaları elle sıkıştırırsanız daha uzun süre dayanır.Onun dışında direk düz saça uygulanırsa çok dayanır mı bilmiyorum.
Bu ürünü sıktıktan sonra saçlarınız yumuşacık olmuyor tuzlu su gibi bir kıtırlık bırakıyor haliyle ama yıkadıktan sonra bir zararını görmedim.
Çok gerekli bir ürün mü bilemedim açıkçası.Artısı eksisi de bir.Zaten bir senedir elimde ve çok azını kullandım.Doğru kullanılırsa hoş göründüğünü göz ardı edemeyeceğim tabii.Böyle bir ürün arıyorsanız beklentinizi karşılayabilir.Ben böyle bir ürün mü varmış deneyeyim diye almıştım ve daha yeni yeni kullanmayı keşfediyorum diyebilirim.
Tony&Guy'ın deniz tuzu spreyiyle karşılaştıramayacağım ne yazık ki kullanmadığım için.Ama fiyat olarak bu daha denenebilir bir ürün bence.
Son olarak koku hassasiyeti olanlar koklamadan almasın.Çoğu kişinin hoşuna gitmeyecek bir kokusu var ve gün boyu burca burca kokuyor.
Umarım faydalı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder