Ne Aramıştınız?

18 Ekim 2015 Pazar

Favori 5 Dudak Kalemim

İyi akşamlaar :)
Yoğun bir günün ardından yazmaya oturabildim sonunda.Bugünün konusu favori dudak kalemlerim olsun istedim.Ve bodoslama konuya dalıyorum.

Dudak kalemleri gerek dudak çerçevesinde gerekse rujların altına,hatta çoğu zaman ruj yerine kullandığım ürünler.Ruj renkleri konusunda çok yenilikçi ve uçuk olamıyorum.Belli başlı hoşlandığım tonlar var ve genellikle birbirlerine yakın tonlar.Çoğu dudak kalemimi ruj niyetine kullanıyorum çünkü çoğu dudak kalemim essence markasının ve ruj olarak uygulanmaya müsait yumuşaklıktalar.Dudak bakımımı iyi yapıp nemlendirdiğimde bu kalemler hem kalıcı hem mat hem pütürsüz duruyorlar.Fiyatlarının uygunluğu da cabası.Flormar dudak kalemleri daha sert bir yapıda.Emily ise ikisinin arasında diyebilirim.Kalıcılıkları arasında çok fark görmüyorum.Sadece hangi markanın hangi tonunu beğendiysem onu seçiyorum.
Fotoğraftaki dudak kalemlerine gelirsek yukarıdan aşağıya:
Flormar No:222 
Kırmızıya daha yakın bir kiremit rengi.Ben altına lip balm sürdüğümdeki görüntüden hoşlanmadım dalga dalga durdu.Lip balmsız da pütürlendi.Bu yüzden genellikle mac chili rujun altına kullanıyorum.İkisinin uyumu bence güzel duruyor.4 tl ye rossmandan almıştım ama gratis watsons flormarın kendi mağazalarından ve hatta marketlerden bile bulabilirsiniz.
Essence 08 Red Blush
Essence'in kullandığım tüm kalemleri gibi yumuşacık.Ruj yerine kullanmayı tercih ettiğim düz bir kırmızı tonu.Kahve ışıltılı göz makyajlarında olduğu gibi sadece kemik rengi far ve eyelinerla da çok yakıştırdığım bir kalem.Ve bana kalırsa kırmızı ağırlıklı bir pembe allıkla yakışmıyor.Şeftali ve kahve ağırlıklı allıklar daha hoş duruyor.
Essence 11 In The Nude
Herkesin dudak rengi hangi tonun nude olacağını belirler.Bu dudak kalemi benim dudak rengimden daha açık kaldığı için renginin daha hoş gözükmesini istediğim rujlarımın altına uyguluyorum.Bir nevi dudak kapatıcısı gibi ama daha pembe bir tonu.Bu kadar açık renk ve pembe başka hiçbir kalemim ya da rujum yok.Pembelere karşı da bir antipatim var kendi üzerimde :)
Essence 05 Soft Berry
Bu kalemden önce 06 satin mauve rengini kullanmıştım bittiğinde bir daha bulamadım onu bulamayınca gözüme en yakın bu renk çarptı ve bunu aldım.Mor kahve karışımı bir renk.Tam benlik bir ton.Genellikle tek başına uyguluyorum.Swatch fotoğrafını aşağıya koyacağım bakarsanız bileğime sürerken bile yumuşaklıktan birikti.Onun dışında rujla uygulamak istersem ya essence'in 06 numaralı rujuyla ya da mac'in tribalist rujuyla uyguluyorum.Essence'in dudak kalemlerini gratislerde rossmanlarda bulabilirsiniz.Ancak bulabilirseniz bana da haber verin.Bir dudak kalemini bulabilmek için çok sayıda mağaza gezmek durumunda kalabilirsiniz.Kapış kapış gidiyorlar.
Emily No:209
Bir ara kahveye kaçan kiremit tonlu rujlara takmış durumdaydım.Ara ara istediğim rengi bulamıyordum.Bu dudak kalemiyse tam istediğim renk.Gerçi biraz daha kahve ama olsun.Emily dudak kalemlerinin yapısı da ruj olarak uygulamaya çok müsait.Ancak eğer bir ruj altına kullanacaksam the balm markasının amanda kiss my lipsi tercih ediyorum.
xoxo



2 yorum:

  1. essence 8 numaraya bayıldım, bu arada bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil