Ne Aramıştınız?

24 Ekim 2015 Cumartesi

Evde Manikür

Merhabaa :)

Bugün manikür rutinimden bahsetmek istiyorum.Ben manikür için kuaföre gitmiyorum.Hiç de gitmedim gerek de duymadım açıkçası.Çünkü evde bu uygulamayı yapmak zaten çok basit.
Basit ama basit diye bu durumu hafife almamak lazim.Hijyen ve dikkat çok önemli.Hijyensiz ve dikkatsiz olunduğu takdirde çok rahat enfeksiyon oluşabilir tırnak yatağınızda ve bir çok problemle uğraşabilirsiniz.
Gelelim maniküre
☆İlk olarak ılık bir suyun içinde etlerim yumuşayana kadar bekletiyorum.Vaktim yoksa duş sonrası başlıyorum.
☆Daha sonra o günkü ruh halime göre etlerimi çok derine kaçmamaya çalışarak kesiyorum (bunun için et makaslarından kullanmıyorum normal tırnak makasıyla yapıyorum) yada ucu çatal gibi olan kesiciyle kesiyorum hiç vaktim yoksa da sadece pamuklu çubukla ittiriyorum.
☆Daha sonra ellerimi kremliyorum.Aşırı silikonlu olan el kremlerinden değil de neutrogena gibi daha emilen kremler tercih ederseniz iyi olur.Yoğunlukla kestiğim tırnak diplerine sürüyorum.
☆Zamanınız varsa bekletebilirsiniz ama ben genelde çok acele ettiğim için sadece tırnak yüzeyimi asetonlu bir pamukla siliyorum.Silmezseniz ojenizin altında kalan krem ojenizin kalıcılığını azaltır ve yapısına göre dalga dalga bırakabilir ojenizi.
☆Tırnaklarımı şekillendiriyorum törpü kullanmıyorum genel olarak çünkü kırıyor ve soyuyor tırnaklarımı.
☆Daha sonra ise şeffaf bir tırnak güçlendirici sürüyorum.Bu zamana kadar kalyon ve flormar kullandım.Kalyon şişesinde çok çabuk kurumuştu sevememiştim.Flormardan ise gayet memnun kaldım.Şimdiyse gratisten NK markasının bu sıralar ünlü olan garlic treatment ve calcium gel adlı ürünlerini kullanıyorum.Yorumlarını daha sonra yapacağim.Bu sürdüğümüz şeffaf ürün üstüne süreceğimiz ojenin tırnağımızı boyamaması için güzel oluyor.
☆Besleyici veya şeffaf oje kuruduktan sonra ise ojemi sürüyorum.Bu zamana kadar dipten sürüyordum ama bugünden itibaren diplere değdirmemeye çalışacağım.
Umarım işinize yarar :)

@diyersenem instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz. :)