Ne Aramıştınız?

23 Ekim 2015 Cuma

Note Detox&Protect Fondöten İncelemesi

Yeniden merhabaa :)
Bugün Note markasının detox&protect fondöteninden bahsedeceğim.

Note markası kısa zamanda ürünlerini piyasaya kabul ettirdi.Ve fiyatları ve yaptığı indirimlerle çoğu kişinin gözdesi oldu.Şimdilik sadece bu ürününü denemiş olsam da kapatıcısından eyelinerına merak ettiğim bir çok ürünü var.Bu fondöteni ise yeni duyulmaya başladığı zamanlarda sanırım bir videoda görmüştüm.Ve kapatıcılığı iyi bir ürün arıyordum.O sıralar aldım.Fotoğrafta şişenin her tarafına bulaştığı için dopdoluymuş gibi gözüküyor ama aslında bitmek üzere.O yüzden rahatça konuşabilirim hakkında.

Öncelikle sarı alttonlu ve örtücülüğü iyi bir ürün bu.Örtücülüğünün bir dez avantajı sanırım sürdüken sonra varlığını hissetmek.Yani kurusa bile bulaşma yapabiliyor.Transparan pudrayla üstünden geçildiğinde sorun olmaktan çıkıyor.Uygulamayı ise en çok süngerle beğeniyorum.Yoğun yapılı olduğu için en doğal uygulama sünger diye düşünüyorum.Kedi dili fırçayı ise sevemedim bir türlü.Asla fondöten uygulamıyorum bununla.Bütün bunların dışında ben bu üründe sadece cilt tipime uymamasından kaynaklı bir sorun yaşadım.Benim cildim aşırı kuru ve ne kadar peeling yapsam da bazen fondötenler kabuk kabuk duruyor.Bu fondötende de malesef bunu yaşadım ama birazcık yüz kremimden veya güneş kremimden karıştırarak çözülmeyecek bir sorun değildi.Artılarına gelirsek ürün spf 15 içeriyor.Hiç güneş kremi kullanmayanlar için ve bir fondöten için iyi bir değer.Onun dışında çok az ürün yetiyor.Şöyle söyleyeyim bir pompa ürün bana fazla geliyor.Bronzlaşıldığında yada daha koyu bir ürünle kullanıldığında çok rahat aydınlatıcı olarak kullanılabilir.Hatta bir blogda göz altlarına kapatıcı olarak kullanıldığını bile okudum.Ancak ben kullanmadım çünkü yapısı bana biraz yoğun geliyor ve çizgilere dolacağına kalıbımı basabilirim.Kalıcılığı yerinde.Fiyatı da böyle bir ürüne göre gayet iyi.Ben 29.90 gibi bir fiyata almıştım şimdiyse satış fiyatı 35 tl civarı olması lazım ancak note bir alana bir bedava yada yarı fiyat indirimi çok sık yaptığından bekleyebilirsiniz.Böyle bir fondöten arıyorsanız denemenizi öneririm. :) Note markasını bazı watsonslarda rossmanlarda t-shop ve bazı aksesuar mağazalarında bulabilirsiniz.
Umarım faydalı olmuştur,yarın görüşmek üzere :)
 Fotoğraftaki renk 02 natural beige rengidir.
@diyersenem instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder