Ne Aramıştınız?

29 Ekim 2015 Perşembe

Makyaja Yeni Başlayanlar İçin Öneriler

Merhabaa :)
Hazır gratis watsons gibi kozmetik marketler bayram indirimine girmişken ben de bu yazıyı yazmak istedim ki indirimden faydalanabilesiniz.

Grup grup ayırarak yazmak istiyorum derli toplu olsun diye.
Cilt Makyajı:Fondötenle başlarsak indirimde olduğunu da düşünerek Loreal Paris True Match fondöteni önerebilirim.Kapatıcılığı güzel sarı alttonlu her cilt tipine uygun olmasa da uygun cilt tiplerinde başarılı olan bir fondöten bu.İndirimde fiyatı da gayet uyguna geliyor diye biliyorum.

Eğer fondöten kullanmak istemiyorum hafifçe kapatsın nemlendirsin rengimi eşitlesin yok gibi dursun diyorsanız da bb kremler deneyebilirsiniz.Watsonsda satılan pure beauty bb krem kapatıcılığı bir bb kreme göre yüksek ve güzel bir ürün.Onun dışında gratis ve watsonslarda bulabileceğiniz maybelline dream pure bb kremler benim favorim.Bebek mavisi ve pembesi kapakları olan bu ürünler farklı cilt tiplerine hitap ediyor.Satış danışmanından yardım alarak size uygun olanı alabilirsiniz.

Fondöten de bb krem de kullanmak istemiyorum kremimi süreyim üstüne pudralayayım hızlıca olsun bitsin diyorsanız da yine loreal'in max factorun size uygun bir pudrasını kullanabilirsiniz.Daha uygun fiyatlı olsun isterseniz de essence ve rimmel london markasına bakabilirsiniz.Sadece kullandığınız pudranın transparan pudra olup olmamasına dikkat edin.Transparan pudralar fondöten gibi likit ürünleri sabitlemek için kullanılır.Renkli pudralarsa kapatıcılığı onlara nazaran fazla olan ürünlerdir.

Tüm yüze uygulanan ürünler tamamsa bölgesel kapatıcılara değinmek istiyorum.Sivilce izlerini lekeleri veya göz altlarını kapatmak için kullanılan bu ürünlere önerim ise rimmel london match perfection olacak.Biraz kurutan bir yapısı olduğu için göz altları çok kuru olanlar dikkat etmeli.Onun dışında göz altına da diğer bölgelere de uygulanabilen güzel bir kapatıcı.

Göz Makyajı:Farlardan başlarsak tekli farlardansa günlük ve gece makyajlarınızda kullanabileceğiniz bir far paleti edinmenizi tavsiye ederim.Tek farı göz kapağına sürüp çıkabileceğiniz gibi kompleks göz makyajları da yapabilirsiniz.Bu konuda The Balm markasını tek geçiyorum.Bende bulunan iki ürününü gözüm kapalı önerebilirim.Nude Tude far paletinin incelemesine buradan Voyage vol II paletin incelemesine ise buradan ulaşabilirsiniz.

Eyeliner konusuna da daha önce bir çok kez değindiğim için çeşitleri ve uygulamasına dair yazdığım yazının linkini buraya bırakıyorum.

Maskaralara gelince bu tamamen ne istediğinize bağlı bir durum.Kimi sadece hacim isterken kimi de uzunluk veren maskaralardan hoşlanır.Kimiyse ikisini birden bekler.Benim bu kozmetik marketlerde bulabileceğiniz önerim maybelline markasından rocket volume maskara olacak.Takma kirpik mi kullandın sorusunu bir çok kez duyduğum bir maskaradır bu.

Dudaklar:Ben rujlarda tamamen renge odaklı seçim yapıyorum.Rengini kendime yakıştırdıysam kalıcılığı,bitişi,sürülüşü çok da umrumda olmuyor.Bu yüzden tek bir markanın bir rengi üzerinden öneride bulunamayacak olsam da wet'n wild markalı mat rujlar inanılmaz rağbet görüyor.Renk skalası mükemmel yapıları Mac rujlara muadil gösteriyor.Onun dışında maybelline rujların yapısı yumuşacık renkleri de baya bol.Ve daha bir sürü marka bir sürü ruj...Başlarsam susmayabilirim.
Yazı zaten baya uzadı eğer buraya kadar okuyabildiyseniz nacizane önerebileceğim ürünler bunlardır.Umarım işinize yarar indirimden yararlanabilirsiniz. :)

Merak ettiğiniz ürünler için ve şunu da dene dedikleriniz için yorumlarınızı bekliyorum.İnstagramda da @diyersenem hesabından bana ulaşabilirsiniz. :)
Bahsettiğim ürünlerin tümü şuan elimde olmadığı için fotoğrafta değiller.
Çünkü aynı ürünü iki defa almaktansa yeni şeyler denemeyi tercih ediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder