Ne Aramıştınız?

21 Ağustos 2017 Pazartesi

Catrice Absolute Eye Colour 790 Tekli Far


Merhaba

Bir süredir Instagram'da bir gün oje bir gün ürün ve ertesi gün o ürünü göstermek için hazırladığım makyaj fotoğrafı paylaştığım bir konsepte geçtim.
Daha öncekiler gibi olursa eminim çok uzun soluklu olmayacak ama denemeye değerdi.
Şimdilik de iyi geri dönüşler alıyorum bu konuda.
Böyle giderken ben de dedim ki hiç değilse ürünlerin detaylarını buraya taşıyayım.
Böylece hem burası biraz canlansın hem de ürünler hakkında yorumlarımı aramanız daha kolay olsun.

Lafı bu kadar uzattıktan sonra adı da en az başlangıcım kadar uzun olan Catrice Absolute Eye Colour tekli farlardan 790 numara I Wear My Plum Glasses At Night'a geçebiliriz.

Aslında beni çok uzun zamandır takip ediyorsanız bu farı daha önceden bir kez görmüşsünüzdür.
İşin kötüsü ben de bir kez gördüm.
Sonra çekmeceme atmışım,ojemin rengine uyduğunu farkedene kadar da oradan çıkarmamışım.
Bunun bir sebebi tekli farları çok kullanışlı bulmuyor olmam bir sebebi de soğuk tonlu ürünleri makyajda çok tercih etmiyor olmam.

Ürün biraz griye kaçan soğuk bir mor.Rengi biraz tehlikeli açıkçası çünkü ben bir yerim morarmış makyajı yapmak istesem kesin bu rengi seçerdim.Yine de eminim özellikle renkli gözlere çok yakışacak bir rengi var.
Farın yapısı yumuşacık ve pigmentasyonu gerçekten çok iyi.
Kalıcılığı hakkında ne desem inanmayın çünkü ben de uzun süredir kullanmıyorum ne dersem yalan olacak ama umuyorum iyidir.
Tüm bunların yanında bu markanın ürünlerini aldıran şey bence fiyatları.
Bedavadan biraz pahalı denecek kadar ucuz değiller belki ama ideal fiyatlara ideal ürünler bulabileceğinize çok eminim.
Ben bugün ürünün uygulanmış halini koymuyorum çünkü bir aksilik çıkmazsa ürünleri paylaştığımın ertesi günü hazırladığım makyajı tüm detaylarıyla paylaşıyorum.
Eğer hangi renklerle kombinledim nasıl uyguladım kısmını merak ediyorsanız yarınki paylaşımımda görüşmek üzere,hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder