Ne Aramıştınız?

18 Ocak 2017 Çarşamba

1 Palet 3 Makyaj | Nyx Wanderlust City Lip&Eye Set - 1


Merhaba

Yılbaşı döneminde aldığım ve uzaktan renklerine bayıldığım Nyx Wanderlust City paletle pembe-kızıl bir makyaj hazırladım bugün.
Göz makyajının detaylarını yazayım hemen lafı çok uzatmadan.

Öncelikle yüzümde kullandığım bb kremi göz kapaklarıma da geçtim ve paletteki kemik rengini tüm göz kapağıma kaş altımdan itibaren uyguladım.

Daha sonra sıcak kahverengi farı seyrek kıllı bir karıştırma fırçasıyla katlanma bölgesinden yukarı doğru ve normalde sürdüğümden daha burnuma yakın bir şekilde uyguladım.
Tüm göz kapağıma uyguladığımda pigmentasyonu yetersiz gelmişti bana o nedenle katlanma bölgesine verdiği sıcak kestanemsi kahverengi tonu çok sevdim diyebilirim.

Ondan sonra ise kızıl ışıltılı farı parmağımla göz kapağımın tümüne uyguladım.
Açıkçası biraz parça parça durduğu için hayal kırıklığına uğradım bu palete dair.
Işıltılı renkleri çok sevmedim ama bu mevzuya daha sonra paletin inceleme yazısında değinirim.

Far aşamasını tamamladıktan sonra normalde kullandığımdan farklı olarak sadece göz çizgimi belirginleştirmek adına kuyruksuz ince bir eyeliner uyguladım ve üst göz içimi siyah kalemle boyadım.
Bir de bu defa yarım eyeliner şeklinde uygulamadım.Hatta burnuma doğru da biraz getirdim diyebilirim.

En son olarak da maskaramı uygulayıp göz makyajımı tamamladım.

Far renklerini aşağıdaki görsellerden görebilirsiniz.

Sadece sağdaki sıcak kahveyi kullandım

Soldaki bahsettiğim kemik rengi sağdaki kızıl
Umarım makyajı beğenmişsinizdir ve elinizde bu palet veya benzer renkler varsa bir uygulama fikri oluşturmuştur sizde.
Başka makyaj hazırlamamı istediğiniz paletler varsa yorum olarak ya da instagramdan bana ulaşabilirsiniz.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder