Ne Aramıştınız?

24 Ocak 2017 Salı

İndirim Alışverişim


Merhaba

Bugün sizinle son dönemde gratis ve sephoranın yaptığı indirimden aldıklarımı paylaşmak istiyorum.
Aslında hiçbir şey almayı düşünmüyordum ama girince dayanamadım.

Neler aldığıma geçeyim;

Sephora Bronzer

Aslında ben çok uzun zamandır bu geometrik şekiller olan bir aydınlatıcı,bronzer paleti vardı ya Sephora'nın onu istiyordum.Ona bakıyordum.Ama artık sınırlı üretim olup bittiğine kendimi inandırdım ve bu bronzera denk gelince de almak istedim.
Evlatlarınıza hatta torunlarınıza kalabilecek gramajda.
Deseni oluşturan pembe bir renk,ışıltılı bir bronzer ve mat bir renk içeriyor ancak ince kıvrımlı oldukları için ayrı ayrı almak biraz zor.
O nedenle ben karıştırıp kullandım birkaç kez ve aradığım hafif sıcak bronzerı buldum bence.
Fiyatı indirimde 15 liraydı ki böyle bir palet için çok makul bir fiyat zira böyle ürünleri tek amaca yönelik kullanmıyorum ben,ki tek amaçlı kullansam da benzer performanstaki ürünlere göre gerçekten çok uygun bir fiyatı var.

Loreal Paris True Match Highlighter

Birçok üründe olduğu gibi aslında geldiği zaman benim çok ilgimi çekmemişti ancak geçenlerde instagramda gezerken bir blog yazarı arkadaşımın gönderisine denk geldim.
Nars Copacabana aydınlatıcı ile yanyana uygulamıştı ve gerçekten ayırt etmesi zordu.
Öyle olunca ben de ilk fırsatta edinmek istedim.
Malum Nars Copacabana 115 lirayken ben Loreal'in ürününü indirimde 32 liraya aldım.
Göreceli şekilde uygun diyebilirim fiyatı.
Bu ürünü de deneme fırsatım oldu bence performansı gerçekten hoş.
İlerleyen zamanlarda yazısını hazırlarım makyajlarımda da görürsünüz zaten. :)

Maybelline Brow Precise Fiber Filler

Bu ürün Maybelline standlarına yeni geldi.
Ve üstüne hemen indirim yapılıp 16 liraya düşünce deneyip yorumlamak istedim.
Daha önce hiç fırçasını görmemiştim o yüzden kullanmak için açtığımda şoka girdim.Damla şeklinde ve bildiğimiz içi pofuduk taraklar gibi ama yastık kısmı yok tabi tarağın.
Başta inanılmaz bulaşacak diye düşündüm ama kullandıktan sonra performansı gerçekten beni etkiledi.
Aslında etrafımda bazı kişileri etkiledi ben de iltifatlar duyunca ürünü daha bir sevdim. :)
Bakmanızı önerebilirim ama tabi bir süre sonra inceleme yazısı hazırlarsam bu konudan çok daha net bahsederim.

Sephora Waterproof Göz Kalemi

Bu ürünlerin yapısını performansını hiç bilmiyordum hiçbir yerde okumamıştım ama eğer indirim bitmeden Sephora'ya uğrama gibi bir fırsatınız olursa mutlaka bu kalemlere bakın.
Tereyağı gibi bir kıvamı ve asla bulaşmayan bir tutuculuğu var.
Daha göz makyajımda kullanamadım ancak kolumdan uzun saatler boyu silinmemesine dayanarak söylüyorum bunu.
Yalnız şunu anlatmak istiyorum ben bu ürünü sırf indirimde diye ve rengini beğendiğim için almıştım ve kasada tam fiyatını yani 32 lira olduğunu söylediler.İndirim reyonunda olduğunu söylediğimde ise bayan gidip kontrol etti ve bana kendi hatalarından ötürü ürünü indirimli fiyatıyla verdi.
Yani bu rengini beğenip almak isteyenleri yanıltmak istemem.
Yine de bu renge mutlaka bakın bence.
Belki tam fiyatını vermek isteyebilirsiniz.
Rengi de size şöyle anlatayım bildiğiniz ışıltılı bir zeytinyağı rengi.Ama hani bu yoğun yağlar vardır ya onlar gibi.
Farkettim de en çok bu ürünü anlatmışım.Çok sevdim çünkü ama bir diğer ürüne geçelim.

Wet'n Wild Coverall Yüz Bazı

Normalde hiç makyaj altına baz kullanmazdım ben.Aramıyordum da ancak yine bu markanın far bazını kullanıp aşırı memnun kalınca bir de ten makyajı için olanını almak istedim.
Biraz kullandım ama henüz yorum yapabilecek izlenime sahip değilim.
Kullandıkça sizinle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. :)
Bu ürünün fiyatı da indirimde 11 küsür liraydı bu arada.

Benim son indirim döneminde aldıklarım bu şekildeydi.Sanıyorum bir sonraki güzel indirimi sevgililer gününde yaparlar.
O zamana kadar listeleri hazırlayın kızlar! :)

4 yorum:

  1. Loreal Paris True Match Highlighter'ı merak ettim doğrusu güle güle kullan canım ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ederek aldıım umarım memnun kalırım :) çok teşekkürler ayrıca 🙆

      Sil