Ne Aramıştınız?

30 Ağustos 2016 Salı

Rimmel London Magnifeyes | Queens Of The Bronzed Age - 003

Merhaba

Son zamanlarımın en güzel keşfi diyebileceğim bir ürünü paylaşmak istiyorum sizinle bugün.
Aslında bu ürünü daha önceden mağazada da bloglarda da görmüştüm ama nedense hiç dikkatimi çekmemişti.Sanırım hep farklı renklerine denk geldiğim için...


Herneyse artık üründen bahsedeyim.
Açıkçası kalıcılığı,sabitlenmesi,pigmentasyonu ne olursa olsun alacaktım ben bu ürünü çünkü rengi muhteşem.Tabi koyu olan tarafı için konuşuyorum.
İçinde kızıl yansımalar bulunan kahverengi diye açıklayabilirim rengi.

Yapısından bahsetmem gerekirse normal bir kalem far yumuşaklığında ama inanılmaz çabuk sabitleniyor.
İlk katı sürüp hızlıca dağıttıktan sonra göz kapağımın üzerine rengi tam almak için bir kat daha sürüyorum ben ve bu defa dağıtmıyorum.

Gün içinde hiç çizgilenmiyor ki bende toz farlar genellikle çizgilenir.
Ve gün sonuna kadar da pigmentasyonundan hiçbirşey kaybetmiyor.
Pigmentasyon demişken ondan da bahsetmiş olayım çok pigmentli oldukça opak bir renk veriyor.

Sarı kısmından bahsetmem gerekirse bana oldukça simli geldi.Pigmentasyonu,kalıcılığı aynı şekilde oldukça başarılı ama simli duruşu yüzünden çok kullanmıyorum bu ucunu.



Ürünü Watsonslarda indirimsiz 15 liraya bulabilirsiniz.

Uygulanmış halini görmek isterseniz instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. değişik bir ürünmüş hep toz farlara alışık olduğumdan kalem far kullanmaktan ürküyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç korkmayın daha pratik ve güzel bence aynı zamanda daha kalıcı :)

      Sil