Ne Aramıştınız?

9 Ocak 2017 Pazartesi

1 Palet 3 Makyaj | Nude Tude - 1


Merhaba

Far paletleri hepimizin öyle ya da böyle tercih ettiği makyaj malzemeleri.
Ben de hangi paleti tercih edeceğinize biraz yardımı dokunur diye elimdeki her bir paletle 3 makyaj hazırlayıp sizlerle paylaşmayı düşündüm.
Bugün için The Balm markasının Nude Tude paletini tercih ettim.
Makyajı anlatmaya geçmeden önce şunu da belirteyim ten makyajı ve ruju bu yazılarda paylaşmayı düşünmüyorum.

İlk göz makyajımıza geçelim öyleyse;



Öncelikle Artnet'in karıştırma fırçasıyla Sultry rengini katlanma bölgeme uyguladım.
Çok güzel bir geçiş rengi.
Çok nadir makyajlarla olmayacak bir renk diyebilirim.Dolayısıyla bu paletteki banko renklerden.

Daha sonra daha sık ve yassı bir fırçayla Sexy rengini katlanma bölgeme çok gelmeyecek şekilde tüm göz kapağıma uyguladım.
Ben bu palette en çok bu rengi seviyorum ve kullanıyorum galiba.
Normalde mor,bordo tonlar göz makyajında beni korkutur ama bu rengi severek kullanıyorum.

Son olarak da her zaman yaptığım gibi göz kapağımın yarısına gelecek şekilde Stand-offish rengini parmağımla uyguladım.Göz pınarıma da biraz getirmeye dikkat ettim.

Bu arada göz altıma da Sultry rengini genişçe uygulayıp,Sexy rengini sadece dış köşeye gelecek şekilde uyguladım.
Ben göz tipime bu şekilde uygulamayı daha çok yakıştırıyorum.

En sonunda maskaramı uygulayıp göz makyajımı tamamladım.

Çok farklı ya da iddialı bir makyaj değil ama koyu bir renk kullanmış olmama rağmen günlük olarak çok rahat ve hızlı yapabileceğiniz bir makyaj.
Eğer bu paleti alırsanız böyle bir makyaj oluşturabileceğiniz aklınızda bulunsun istedim.

Aynı paletle başka makyajlarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder