Ne Aramıştınız?

7 Ocak 2017 Cumartesi

En siyah,en kalıcı ve en kolay sürülen eyelinerlar!


Merhaba

Bugün elimdeki aktif olarak kullandığım eyelinerları özelliklerine göre paylaşmak istiyorum sizlerle.

Çünkü fiyatları üç aşağı beş yukarı aynı olan ürünler arasından doğru tercih yapmanız önemli.Sonra eyeliner sürmeye küsebiliyoruz.

Ürünlerin isimleriyle başlayalım öyleyse:

-Maybelline Master Precise Curvy eyeliner
-Sleek Flick It eyeliner
-The Balm Schwing eyeliner
-Nyx Superskinny Marker
-Wet'n Wild Megaliner eyeliner

Aynı zamanda aşağıdaki fotoğtafta da bu sırayla çizgi çektim.


Gelelim özelliklerine

En siyah eyeliner;

Kesinlikle sizin de gördüğünüz üzere muhteşem matlık ve siyahlıkta olan The Balm Schwing.Daha sonra da fotoğrafta çok anlaşılmasa da günlük gözlemime göre Maybelline curvy ve Sleek flick it geliyor bence.

En kalıcı eyeliner;

Bu konuda rakipsiz bir şekilde Sleek flick it derim.
Daha önce de kalıcı olduğunu biliyordum ama bu fotoğrafı çektikten sonra temizlemeye çalışırken bir kere daha farkettim ki yağsız bir ürünle temizlemek çok ama çok zor.
Uyguladığınızda yağmur,çamur,gözyaşı asla korkutmasın sizi mümkün değil çıkmaz.
Aralarında kalıcılık konusunda en dayanıksız olanı da Wet'n Wild markasının megalinerı şüphesiz.

Sürümü en kolay eyeliner;

Bu konuda herkesin el alışkanlığı farklıdır tabi ama bana kalırsa şekli dolayısıyla Maybelline eyeliner baya kolay uygulanıyor.Daha sonra ise benim için Nyx ve ondan sonra da Sleek geliyor.

Hangisini tercih etmeliyim diye soracak olursanız da buna kendi kriterlerinizle cevap verin derim.
Sizin için ilk aşamada en önemlisi düzgün bir çizgi çekebilmekse en rahat sürümü olanı,çok siyah bir eyeliner arıyorsanız el alışkanlığınız varsa Schwingi yoksa Maybelline ya da Sleek markasınınkileri,kalıcılık sizin için en ama en önemlisiyse Sleek markasının eyelinerını tercih etmelisiniz bana kalırsa.

Belki her bir ürünün tek tek incelemesini de yaparız ancak şimdilik bu benim kullandığım kadarıyla minik bir rehber olsun istedim.

Umarım faydalı olmuştur :)

Merak ettiklerinizi ve önerilerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder