Ne Aramıştınız?

10 Ocak 2017 Salı

Yeni Saçlarım!


Merhaba

Yaşadığım saçma sapan ombre faciasından sonra akıllanmayıp yine saçlarımı boyadım.
Ve detayları sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu defa 28 yıkamada aktığı söylenen Loreal Casting Creme Glosslardan sıcak çikolata rengiyle boyadım.

Daha önce de aynı boyanın farklı renklerini kullandım tamamen akmıyor ama büyük kısmı akıyor diye cesaret ettim açıkçası.
Bu boyanın üstünden 28 yıkama geçtiğinde bir yazı daha hazırlamayı da düşünüyorum.

Renk olarak saçınızda sıcak tonlar görmek istemiyorsanız bu boya serisinin hiçbir rengiyle saçınızı boyamamanızı öneririm.
Çünkü tüm renklerin sıcak bir tabanı var ve buzlu sarı rengini bile küllü bir ton bekleyerek tercih etseniz sıcak bir ton bırakıyor.Zaten hiçbir zaman özellikle açık renklerde boya aldıysanız saçınız atıyorım sarı renk olmuyor ilk renginiz kahverengiyse.
Hatta bu boyanın maksadı beyaz kapatmaktan ziyade saçında farklılık arayan kişilerin saç rengini doğallıktan uzaklaştırmadan farklı bir yansıma katmak.

O yüzden beyazlarım kapansın diyorsanız ancak 4 5 yıkamaya kadar beyazlarınız kapalı kalır diyebilirim.

Benim boyadığım renkten bahsetmem gerekirse biraz patlıcan moru gibi duruyor bence.
Bu zamana kadar kullandığım diğer renklere kıyasla da daha kızıl.
Hatta güneşte baya kızıl duruyor.

Boya inanılmaz kolay uygulanıyor.Ben boyarken kimseden yardım almadım,şişesi baya kullanışlı.

Aynı zamanda gerçekten şaşırtıcı bir yumuşaklık veriyor saça.Ve bu yumuşaklık iki yıkamadan sonra keçe gibi bir saç dokusuna bırakmıyor yerini.
Bunda kutudan çıkan muhteşem saç kreminin de etkisi büyük eminim.
Ve ben de kullanan herkes gibi bu kremi ayrıca satışa çıkarsalar acayip memnun olurum.

Şimdilik benim boya hakkında söyleyebileceklerim bunlar.
28 yıkamadan sonra buradan ya da instagramdan güncel durumu sizinle tekrar paylaşırım.

Umarım keyifli bir yazı olmuştur :)


2 yorum: