Ne Aramıştınız?

18 Aralık 2016 Pazar

Neler İzledim - 3



Merhaba bugün geçtiğimiz iki hafta boyunca izlediğim filmlerden bahsetmek istiyorum size üçüncü kez.

,

When Harry Met Sally

Tam bir "en büyük aşklar nefretle başlar" filmi.
Aynı araçla bir şehirden başka bir şehire yolculuk yapmak zorunda kaldıklarında tanışıyorlar ve yolculuk süresince hiç anlaşamıyorlar.Ve bu yolculuğun sonunda kadın ve erkeğin arkadaş kalamayacağı sonucuna varıyorlar.
Bu yolculuktan sonra uzun bir süre sonra bambaşka bir yerde karşılaşıp birbirlerine aşık olmamak için türlü çaba sarfediyorlar.
Mutlaka izlemelisiniz diyemem çoğunuzun hoşuna gitmeyip klişe gelebilir diye düşünüyorum.

Underworld Blood Wars

Serinin beşinci filmi olan kan savaşlarını ben sevemedim.
Berbattı asla izlemeyin gibi birşey de diyemem ama nedense filmde sıkıldım.
Serinin daha önceki filmlerinde bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum hatta çok severek izlemiştim ama sanırım artık vampir kurtadam konusu beni çok cezbetmiyor.
İlk dört filmin devamı olduğundan konuyla ilgili çok konuşmak istemiyorum ama izlemek isteyenleriniz varsa benim görüşüm bu şekilde :)

Polar Express

İşte iki haftadır mutlaka izleyin nolur izleyin diye beni herkesin peşinden koşturan film bu.
Gerçi izlemeyen bir ben kalmışım galiba zira kime söylediysem ben onu zaten izledim dedi.
Ben de daha önce izlemediğime çok pişmanım.
Bana kalırsa muhteşem bir yılbaşı filmi.
Bütün ailenizle beraber izleyip keyifli zaman geçirebileceğiniz noel ruhunu ve noel baba inancını işleyen güzel bir film.
Hakkında instagramda zaten konuşmuştum biraz o yüzden farklı cümlelerle ifade etmekte zorlanıyorum ama eğer animasyon seviyorsanız ve yılbaşı döneminden hoşlanıyorsanız kesinlikle önümüzdeki iki hafta içinde izleyin derim.

Frozen

Bu filmi de izlemeyen bir ben kalmıştım galiba ama geç olsun güç olmasın değil mi?
Siz de benim gibi hala izlemediyseniz konusu için sizi buraya yönlendireyim.
Ben çok sevdim.Ama galiba Polar Express'ten sonra izlediğim için iki haftalık süreçte en sevdiğim film oldu diyemiyorum.
Yine de büyük küçük herkesin çok seveceğine inanıyorum.

Bachelor Party

Tom Hanks'i anmasam olmazdı yine ama bu defa malesef iyi anamayacağım.
Her role başarıyla bürünmesini bir yana bırakırsak herkesin çok rahatlıkla izleyebileceği bir film değil.
Hatta belirli bir yaşın altındakiler hiç açmasın bile diyebilirim.
Adından anlaşılacağı üzere bir bekarlığa veda partisini konu alıyor film ancak bence gereksiz derecede çıplaklık vardı.
Fikren de fazlaca cinsellik içeriyordu diyebilirim.
Biliyorsunuz Tom Hanks'in tüm filmlerini izlemek gibi bir gayem var o nedenle izledim ve hakkında fikir sahibi olduğum için memnunum ama böyle bir amacınız yoksa izlemenizi önermem. :)

The Jungle Book

Ormanda kurtlar tarafından büyütülmüş bir çocuk olan Mowgli'nin maceralarını izliyoruz bu filmde.
Konusu hakkında gereksiz detay vermek istemediğim için sizi yine buraya yönlendireyim.
İzlediğinizde pişman olmayacağınız bir film.
Ayrıca ben izledikten sonra araştırırken gördüm ki film 2016 yapımıymış hiç dikkatimi çekmemişti vizyondayken.Bir de izlerken bana nedense hep daha eski bir yapım gibi geldi.Ama yine de sevdim.
İzlemenizi tavsiye edebilirim.

Bu defalık da neler izledim yazım bu şekilde oldu.
Bana önereceğiniz filmler varsa merakla bekliyorum.
Ayrıca film konusunda bir merakınız ve kültür oluşturma çabanız varsa da vakit kaybetmeden başlayın ve hayatınızın bir yerine yapmak istediğiniz ne varsa dahil edin derim.
Biliyorsunuz 6 haftardır bu şekilde bir yöntem izliyorum ve eğer bu şekilde bölmeseydim asla 6 haftada yirmiye yakın film izlemiş olmazdım.

Diğer neler izledim yazılarımı merak ediyorsanız;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder