Ne Aramıştınız?

26 Aralık 2016 Pazartesi

En Basit Koyu Göz Makyajı | Yılbaşı Makyajı - 2



Selamlar!

Bugün de sizlerle yılbaşı için göze ağırlık verdiğim bir makyajı paylaşmak istiyorum.
Hem de yaklaşık 15 dakika gibi bir sürede yapabilirsiniz bu makyajı.
Lafı uzatmadan makyaja geçeyim.

Bu defa göz makyajından başladım çünkü akan kokan şeyleri fondöten varken temizlemek işkence gibi birşey ama fondöteni sonra sürerseniz böyle bir sorun olmaz.

Göz makyajımda;

-The Balm Voyage II paletinden açık renkteki allığı katlanma bölgeme normalde yaptığımdan daha yukarı taşırarak sürdüm.
Daha fazla taşırdım çünkü normalde yaptığım gibi sadece katlanma bölgesinde bıraksaydım karşıdan bakıldığında ordaki pembelik çok belirgin olmayacaktı.
Fotoğrafta da çok belli olmamış ama normalde karşıdan baktığınızda güzel bir geçişi var.

-Daha sonra göz kapağımın sadece şişik bölgesine siyah ve dağıtılabilir bir göz kalemini kirpik diplerimden başlayarak sürdüm ve dağıttım.Ama sürerken tüm göz kapağıma getirmedim sadece kirpik diplerime kalın bir şekilde sürüp dağıttım.
Bunu bu şekilde yapmamın sebebi de eğer tüm göz kapağımın şişkinliğine uygulasaydım kalemi ürünü dağıtırken mutlaka istemediğim şekilde yukarı taşardı.Ben sadece göz kapağımda kalmasını istedim koyu rengin.
Bir de kalemin ismini vermedim çünkü dağıtılabilir olduğu sürece ne olduğu hiç farketmez altı üstü siyah göz kalemi (tabi akmamasını bulaşmamasını beklemediğiniz sürece küçümseyebilirsiniz yoksa hafife alınacak bir mevzu da değil.)

-Göz kalemini de dağıttıktan sonra Nyx markasının Hot Single Eyeshadow serisinden Smoke&Mirror adlı farını parmağımla sadece siyah kısma gelecek şekilde oturttum.
Farı eğer alacaksanız Prismatic Eyeshadow serisinden olmadığına emin olun çünkü aynı isimde o seride de ürün var.
Ki bence alın ben aldığıma çok memnunum rengi bir harika!

-Göz altlarıma ise pembe allığı dağıtıp sadece dış köşelerinden kahverengi bir farla geçtim ve alt kirpiklerime maskara uygulamadım.

-Son olarak da maskaramı uyguladım ve göz makyajımı bitirdim.

Ten makyajım;

-Nars Sheer Glow fondöteni tüm yüzüme uyguladım ve göz altlarıma kapatıcımı sürdüm.

-Göz kapaklarımda kullandığım allığı yanaklarımda da kullandım ve aydınlatıcı uyguladım yine aynı paletten.

-Ve son olarak da rujumu sürüp makyajımı tamamladım.

Günlük olarak koyu göz makyajı yapmayı geçtim özel günlerde bile çok sık tercih etmeyen ben bile sevdim diyebilirim.

Umarım siz de beğenmişsinizdir. :)


2 yorum: