Ne Aramıştınız?

26 Kasım 2016 Cumartesi

The Pink Ellys Rujlar


Merhaba

Geçtiğimiz haftalarda The Pink Ellys adlı bir marka bana bir kargo göndermişti.
Bu 3 tatlı ruj da o kargonun içindeydi.

Rujlar gördüğünüz gibi kalem formda ve asansörlü.
Yani kalemtraşla açmak zorunda değilsiniz ve hiçbir zaman ürün israf etmeyeceksiniz.

Yapıları ise aşırı kremsi.
Hatta bana Golden Rose markasının geçtiğimiz sene çok ünlenen kalem rujlarını anımsattı.
Çok rahatlıkla sürülüyorlar.

Pigmentasyonları da güzel.Ancak açık renkleri uygularken sıkıntı olmamasına rağmen mürdüm rengi olan eğer dudaklarınızda ufak tefek kabuklar varsa oralarda belirginleşip dalgalı bir görüntü veriyor.
Yani koyu renkleri kullanmadan önce peeling yaparsanız daha iyi olur.
Ben peeling yaptıktan sonra da sürerken bastırıp üstünden kat kat geçmiyorum.Hafif değdirerek sürüp yayıyorum.Çünkü rengi öteki türlü siyaha kaçıp istemediğim bir görüntü oluşturabiliyor.

Yukarıdan aşağıya
Apple - Plum - Fig
Kalıcılıkları ise her kremsi ruj gibi.
Yemek yediğinizde ya da aradan birkaç saat geçtiğinde tazelemeniz şart.

Hangi rengi alalım hangisini en çok sevdin derseniz Plum rengi derim.
Bazı dezavantajları olsa da böyle tonlar her markada başarılı olmuyor ve tonu bu kadar güzel durmuyor.
Onun dışında Fig de çoğunuzun beğeneceğine inandığım bir renk ancak bende biraz turunculuğu baskın durduğu için Plum rengi bir adım önde.
Apple rengi ise cesaret isteyen bir renk.
Hem yapısı mat olmayan hem de turunculuğu bol olan bir kırmızı.
Ben kendime yakıştırmadığım için çok kullanamıyorum ama seveni çok sevecektir.

Nerde satılıyor bu marka diyecek olursanız da Cosmohome mağazalarından edinebilirsiniz.
Onun dışında buraya tıklayarak da online olarak alabilirsiniz.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder