Ne Aramıştınız?

24 Kasım 2016 Perşembe

Kasım In'leri


Merhaba

Kasım ayında severek kullandığım ürünleri,sevdiğim filmleri,müzikleri ve mekanları paylaşmak istiyorum bugün sizlerle.

- Kozmetik -

Wet'n Wild Photo Focus Far Bazı

Bir arkadaşım demişti ki far bazı kullanmadan önce far sürmüyormuşum ben.
Kesinlikle katılıyorum.
Resmen bu üründen önce farla cebelleşiyormuşum.
Ya gün sonunda far yerinde olmuyordu ya da çizgilere doluyordu en dolmuyor diye düşündüğüm farlar bile.
Kesinlikle çok kısa bir sürede favorim oldu diyebilirim.
Kullanırken dikkat etmeniz gereken birkaç durum var onları da ayrıca bu ürünün incelemesini yaptığım yazıda bulabileceksiniz.
İndirimsiz ya da indirimli asla kaçırmayın bu bazı.

Maybelline Master Precise Curvy Eyeliner

Bu ürün de aslında çok kısa zamanda favorim oldu.
Ama tutuşu,aplikatörünün şekli dolayısıyla rahat uygulanışı,siyahlığı,kalıcılığı ve dağılmamasıyla gönlümü fethetti.
Uzun zamandan sonra favorim diyebileceğim bir eyeliner buldum.
Hatta son zamanlarda eyeliner önerisi isteyen herkese de bu ürünü önerdim.
Bu ay süresince kullandığım için kuruma hızını bilemiyorum ama incelemesi için yazacağım yazıyı bunu değerlendirebilecek kadar bekleteceğim.Çünkü genellikle kalem formunda olan sert uçlu eyelinerlar daha hızlı kurumaya yatkın oluyorlar.

Aloree Çift Fazlı Yüz Spreyi

Uzunca bir zaman bu ürün çekmecemi beklemişti ama yorumlarını okuyunca hemen denemek istedim.
Sonrasında da malumunuz çok beğendim.
Eğer cilt bakımı için para harcarım,kaliteli olsun,güzel sonuç versin,organik olsun diyorsanız bakmanızı önerebileceğim bir iki fazlı yüz spreyi.
Tonik olarak kullanıyorum ben genellikle.
Başta biraz yapış yapış bir his bıraksa da sonrasında verdiği dokuyu çok sevdim açıkçası.
Benim daha önce duyduğum ve denk geldiğim bir marka değildi ama size bir araştırmanızı öneririm.
İsmini duymadığınız bir marka olması sizi yanıltmasın.

- Film/Dizi -

Daha önceki birkaç yazımı okuduysanız biliyorsunuzdur bu ay içinde baya film izleme şansım oldu.
Biraz buna taktım bile diyebilirim hatta.
Film izlemekten de dizi izlemeye vakit bulamadım tabi.
Ama kesinlikle Arrival filmini önerebilirim.
Eğer fırsatınız varsa mutlaka ama mutlaka gidin.
Yani çok fazla konusundan bahsetmek istemiyorum çünkü instagramda baya bolca bahsettik bu konudan.
Yalnızca ısrarla söylüyorum ki izleyin.

- Müzik -

Hakkında çok konuşmayayım direk linkini bırakayım.
Tom Odell - Another Love

- Mekan -

Cha'ya Galata diye bir kafe var Galata'da.
Çalışanlarının cana yakınlığı mı desem mekanın tatlılığı mı desem bilemedim.
Kesinlikle gidecek hoş bir kafe arıyorsanız burayı denemelisiniz.
Sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi nasılsınız diyerek geldiler yanımıza.
Ben bu samimiyetten çok hoşlandım açıkçası.
Ayrıca menüsü çay ağırlıklı.
Ve çalışanların söylediğine göre her gittiğinizde farklı bir çay öneriyorlarmış.
Onun dışında seçiminizi yaparken de damak tadınızı dikkate alarak tavsiyeler veriyorlar zaten.
Yolunuz düşmeyecek gibiyse bile düşürün bence.
:)

Umarım keyifli bir yazı olmuştur.
Sizin favorileriniz neler oldu bu ay?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder