Ne Aramıştınız?

17 Kasım 2016 Perşembe

Nyx Sculpt & Highlight Kaş Kontür Kalemi


Merhaba

Bugün bir kaş ürününü anlatmak istiyorum sizlere.Elime geçtiği günden beri çok sık kullandığım bir ürün oldu kendisi.
Görsellerde de gördüğünüz üzere bir tarafı kaş kalemi bir tarafı kaşın etrafına sürerek şekli düzgünleştirmek için kapatıcı formunda bir ürün.


Öncelikle kaş kalemi olan kısmından bahsedeyim.Bendeki rengi ash brown.
Kaş rengime tam olan bir renk.Hatta çoğu markada bulamadığım kadar kaş rengime uyan bir ton.
Çok yumuşak ve çok pigmentli bir ürün değil.Kaşınızı doldurmak için mesai harcatan bir ürün hatta.Ama birden rengi çok koyulaştırmamak ve şekli bozmamak adına ideal kıvamda.Sadece biraz vakit harcayarak istediğiniz kaş görüntüsüne ulaştırabilir.Çok sert olmadığı için de çoğu kalemin aksine kaşlarımı bu üründen toplamıyorum.
Sadece keşke dediğim tek noktası var.O da ucundaki sivriliğin sürekli korunabilmesi.Malesef o da mümkün değil.


Kapatıcı kısmına gelirsek rengi medium beige.Kaşlarımı doldurduktan sonra kaş üst çizgimden ve alt kısmından bu ürünle geçiyorum.Güzelce yaymanız gerekiyor yoksa şerit halinde kalabiliyor.Ben parmaklarımla yaymayı tercih ediyorum.Fırçayla istediğim gibi yayamıyorum.
Benim ten rengimden açık bir ton olduğu için de rengi kaşlarımın şeklini belirginleştirmemde çok yardımcı oldu.Gerekirse üzerinden aydınlatıcıyla da geçiyorum.

İki tarafın da kalıcılığı gün içinde oldukça iyi.Genel anlamda ürün de bereketli.Çok yumuşak kalemler eriyip kısa zamanda tükenirler ancak ben neredeyse her gün kullanmama rağmen yarılamadım bile.O nedenle 30 lirayı hakettiğini düşünüyorum.
Bittiğinde tekrardan alacağım bir ürün.
Siz de eğer almak isterseniz İstanbul'daki nyx mağazalarından veya bu linkten ürüne ulaşabilirsiniz.

2 yorum: