Ne Aramıştınız?

19 Kasım 2016 Cumartesi

Neler İzledim - 1


Merhaba

Birkaç gün önce kişisel gelişimimize öncelik vermekle ilgili bir yazımda filmler izlemekten bahsetmiştim.
Çok uzatmadan tekrar bahsetmem gerekirse haftalık belirlediğim belirli sayıda önceden seçtiğim filmleri izlemeye çalışıyorum.

İki haftada bir de neler izlediğimi buradan sizlerle paylaşmak istiyorum.
Belki ilginizi ve dikkatinizi çeken bir filmi siz de izlemek istersiniz.
Asla bir film eleştirmeni ya da yorumcusu sıfatım yok ve bunu en baştan söylemek istiyorum.Siz de nacizane film günlüğü olarak düşünebilirsiniz.

Doctor Strange

Ben Marvel filmlerini çok severek izliyorum ve takip ediyorum.Doctor Strange'i de oldukça merak etmiştim.Film görsel açıdan bana kalırsa oldukça etkileyiciydi.
Konusuna çok değinmek istemiyorum ama algılarımızı ne kadar geliştirebileceğimizle ilgili güzel bir kurguydu.
Çok uzatmayayım mutlaka konusuna bakmanızı ve fırsatınız varsa izlemenizi tavsiye ederim.

Big

Tom Hanks benim oyunculuk adına ve fiziksel olarak çok beğendiğim oyunculardan biri.İzlediğim çoğu filmi belirli ekollerce çok beğenilmiş.Ben de o yüzden film seçimlerimde ağırlık veriyorum.
Big ise 13 yaşındaki bir çocuğun bir lunaparkta dilediği 'keşke büyük olsaydım' dileğinin gerçekleştikten sonra yaşadığı şeyleri anlatıyor.Değişik ve güzel bir filmdi.Herkesin hoşuna gitmeyebilir ama böyle filmlerden hoşlanıyorsanız izlemenizi öneririm.

You've Got Message

Yine bir Tom Hanks filmi bu.
İnternette sohbet eden ama kişisel bilgilerini isim dahil olmak üzere karşıdakine vermemiş iki insanın
hikayesi anlatılıyor.
Eğer konusundan bahsetmeye kalkarsam muhtemelen çok fazla bilmek istemeyeceğiniz şey duymuş olursunuz.O yüzden bu kadarla bırakayım.
Ben izlerken çok keyifle izledim.Dinlenmek ve boş bir zamanı doldurmak için biçilmiş kaftan.
Entrikalarla yormayan bir film.
Böyle bir film arıyorsanız tavsiye ederim.

Arrival

İnstagram'da bu filmle ilgili baya uzun yazdığım bir gönderim var.Ama izlediğim tüm filmlerin içinde en çok sevdiğim iki filmden biri Doctor Strange birisi de bu.
Kesinlikle bilim kurgu seven sevmeyen herkesin beğeneceğine inanıyorum.
Uzaylılarla iletişime geçme sürecini anlatan farklı güzel kurgulanmış bir film bence.

Into the Wild

Bir arkadaşım mutlaka izlemelisin diye önermişti bu filmi bana.
Açıkçası çok beğenerek izledim.
Ailesinin yaptığı birtakım işlerden rahatsız olan bir gencin yalnız başına doğada,yabanda yaşamını anlatan bir film.Bu süreçte tanıştığı insanlar,başından geçenler ve yaşadığı zorlukları izliyorsunuz.
Çok entrikalı,aksiyonlu ve yoğun bir film olmamasına karşın kendine bağlayan bir süreci var.

Secret Life of Pets

Bir animasyon filmi de ekledim listeme çünkü ben animasyon filmlerini de çok severek izliyorum.
Bu film ise evcil bir köpek olan Max ve arkadaşlarının tesadüfen kapıldıkları bir macerayı anlatıyor.
Çok farklı bir kurgusu yok.Sanırım bu konu üzerinde dönen birçok animasyon filmi vardır ama bazı karakteleri çok sevdim.
Özellikle Leonard'ı.
Keyifli vakit geçirmek istiyorsanız izleyebileceğiniz filmlerden.

Rus'un Oyunu

İki hafta içindeki en büyük zaman kaybımdı diyebilirim.
Yapıma,oyunculara ve verilmiş emeğe saygım sonsuz ama ben sevemedim bu filmi.
İzlerken sıkıldım,konu deseniz baya sıradan.
Kısaca bahsetmem gerekirse oldukça ünlü ve zampara bir iş adamına oyun oynanıyor ayağı kaydırılıyor.En sonunda ise bütün herşeyin kurmaca olduğunu ve bütün bunları bir kıza tecavüz ettiği için yaptıkları ortaya çıkıyor.
Konu dramatik ama bana tecavüzün dramatikliğinin üstünde yeterince durulmadığı hissini verdi.Hem oyunculuklar hem de kurgu yönüyle.
Sanırım bu film için biraz fazla bilgi verdim konusu,sonu için ama cidden izlemenizi tavsiye etmeyeceğim filmlerden.Rahatsız olduysanız şimdiden özür dilerim.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur.
İzlediklerinizi ve izlemeye karar verdiklerinizi bana da yazarsanız çok memnun olurum. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder