Ne Aramıştınız?

12 Kasım 2016 Cumartesi

Gratisten Kesinlikle Almanız Gereken Ürünler


Merhaba

Bugün hazır gratis indirime girmişken sadece gratislerde bulabileceğiniz favori ürünlerimi sizlerle topluca paylaşmak istedim.Umarım alışverişinize fikir verebilirim.
Gelelim ürünlere,
The Balm Schwing Eyeliner

Kesinlikle indirimli indirimsiz verdiğiniz paraya değecek hayatımda kullandığım en güzel eyelinerlardan.Şu kadar söyleyebilirim ki mac blacktrack eyeliner bile bunun yanında gri kalıyor.
Aşırı siyah ve mat bir eyeliner.
Fırçasına alıştığınız takdirde çok seveceksiniz eminim.


Gosh Boombastic Swirl Xxl Maskara

Geçenlerde detaylıca yazdığım yazıyı buradan okuyabilir ve fikir sahibi olabilisiniz.
Ancak bakmanızı kesinlikle tavsiye ettiğim ürünlerden.



Eklips Metal Seri Fırçalar

Biliyorsunuz eklips yeni bir fırça serisi çıkardı ve aşırı popüler oldu.Yine bu ürünleri de indiirmli indirimsiz edinmenizi tavsiye ederim.Ancak özellikle favorilerim üç yüzlü fondöten fırçası ve pudra fırçası oldu.Diğerleri de asla kötü değil ama bir seçim yapmak zorunda kalsam ikisini seçerdim bu seriden.



Sleek Sahara Allık

Sleekten bu allığı kesinlikle öneriyorum.
Ama özellikle sahara rengini.Diğer renkleri benim çok hoşuma gitmese de bu renge far ve allık olarak bayılıyorum.Çok da sık kullanıyorum.İndirimsiz değil belki ama indirimle asla kaçırmamanız gereken bir ürün.
Detaylı yazısını okumak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.



The Balm Rujlar

The balmın fotoğrafta gördüğünüz iki seri rujlarına da bayılıyorum.
Likit mat olanlardan favorim trustworthy iken metal kapaklı olanda ise amanda kiss my lips rengi.
Siz kendi zevkinize uygun bir renk edinebilirisiniz ama yapıları indirimde çok parasının hakkını veren ürünlerden.



Wet'n Wild Megaglo Kontür Paleti

Yine Türkiye'ye gelmesiyle oldukça popüler olan bir üründen bahsedeceğim.Çünkü çok seviyorum.
Aldığımdan beri çok sık kullanıyorum ve bu ürünle de ilgili detaylı bir yazım mevcut.
Buradan okuyabilirsiniz.


Wet'n Wild Megalast Seri Rujlar

Bu rujlardan görece büyük bir koleksiyonum var diyebilirim.Yapılarını ve renklerini baya seviyorum.Ve dezavantaj olan ambalajlarına rağmen çok severek kullanıyorum.
Kesinlikle indirimde bu ürünleri kaçırmamalısınız.
Ben görselde en sık kullandığım en sevdiğim renkleri paylaştım ancak bu rujlarla ilgili dudakta duruşlarını gösterdiğim bir yazı dizim var.Merak ederseniz blog anasayfamdaki arama kutusundan wet'n wild yazarak ulaşabilirsiniz.




Umarım faydalı ve keyifli bir yazı olmuştur.Neler aldığınızı ve sizlerin önerilerini de duymak isterim.
Yorum bırakırsanız sevinirim.
Görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Wetn whildin bu rujlari gerçekten harika matlığı cok güzel bende kullanıyorum. Fiyatlari cok uygun ancak lipglosslar gibi olmuyor dudağın değdiği her yerde iz bırakıyor ve dudaktan siliniyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum özellikle koyu renklerde var dediğiniz durum :)

      Sil
  2. bence de kesinlikle alınmalılar :)

    YanıtlaSil