Ne Aramıştınız?

2 Ekim 2016 Pazar

Maybelline Eye Studio Diamond Glow Far Paleti - 02 / Coral Drama

Merhaba

Bugün Maybelline markasının dörtlü far paletlerinden 02 numara Coral Drama renginden bahsetmek istiyorum.


İsminden de anlaşıldığı üzere içindeki tüm renkler ışıltılı.
Ve biri krem biri turuncumsu biri pembe bronz ve diğeri kızıl kahve olmak üzere dört renkten oluşuyor.
Özellikle krem renginin tonunu çok seviyorum.Turuncumsu olan renk ise yansımaları sebebiyle her markada her palette olan renklerden değil.Pembe bronz renk her göz rengine uyacak herkesin zevkine uyabilecek ve makyajında severek kullanacağı bir renk bence.Kızıl kahve renk benim bu paleti alma sebebim diyebilirim.Yine her göz rengine uyabilecek herkesin makyajının bir kısmında kullanabileceği bir renk bence.

Pigmentasyonu krem,turuncumsu ve pembe bronz olanların iyi diyebilirim.
Ama en koyu olan kızıl kahve renk bazsız olarak tam rengini vermiyor.
Ben de genellikle ya altına ten rengi bir baz sürüp rengi vurgulamayı,ya sadece gölge rengi olarak kullanıp rengi ön plana çıkarmamayı ya da daha önce bahsettiğim Rimmel London markasının 03 numaralı magnifeyes kaleminin üstüne renkleri nerdeyse birebir olduğu için kullanmayı tercih ediyorum.


Işıltılarına gelirsek çok küçük asla sim gibi durmuyor diyemem ama yine daha önce bahsettiğim h&m'in farları gibi de değiller.
Kullanılabilir tonlarda ve kullanılabilir ışıltı seviyesinde diyebilirim.

Kalıcılıkları ise mükemmel değil ama bazsız olarak gün içinde sizi çok rahatlıkla idare eder baz kullanarak kalıcılığını arttırabilirsiniz de.

Paletin boyutu çantaya atmak için çok ideal.
Ambalajı da aşırı bir baskı uygulamadığınız sürece kırılacak tipte değil.

Günlük makyajınızı ve gece makyajınızın bir kısmını yapabileceğiniz güzel bir palet.
Ben almaya değer buluyorum.
Fiyatına gelirsek ben indirimde 16.75 liraya almıştım.Normal fiyatı ise 25 lira civarında.
Maybelline markasının satıldığı hemen her kozmetik markette bulabilirsiniz.

Siz bu paleti kullandınız mı?
Yorumlarınızı beklerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder