Ne Aramıştınız?

11 Ekim 2016 Salı

Maybelline Affinitone Fondöten


Merhaba

Gerek yapı gerek renk açısından aradığımız fondöteni bulmak malesef biraz deneme yanılma yöntemiyle oluyor genelde.Blog yazıları ve videolar ise bir yere kadar fikir sahibi yapıyor bizi.

Ben de bu ürün hakkında fikirlerimi sizle paylaşmak istiyorum.

Su gibi incecik yapıya sahip ışıltılı bir fondöten bu.
Işıltıya hiçbir şekilde tahammülünüz yoksa uzak durmanızı tavsiye ederim.
Işıltılı olmasının yanı sıra nemli de bir bitişi olduğunu belirtmek istiyorum.
Burdan hareketle yağlı ciltlerin çok sevmeyeceğini de söyleyebiliriz.

Kapatıcılığı da ince yapısına rağmen orta.
-Burada şuna da değinmek istiyorum ki ben fondöteni genellikle renk eşitliği ve pürüzsüz bir doku için kullanıyorum.Bu yüzden kapatıcılığından ziyade bitişi ve yapısına bakıyorum.Cildimde kapatılacak kusurlar olduğunda ise onları da ayrıca bölgesel olarak kapatıcı ve bazen de rengi dengeleyen karşıt rengi kullanarak kapatıyorum.Böylece daha doğal bir sonuç elde edebilirsiniz.-
Kalıcılığı da baya başarılı.Genellikle sabitlemeden kullanmama rağmen gün sonuna kadar dayanıyor.
Ayrıca sivilce de yapmadı bende.

Bittiğinde kesinlikle tekrardan alacağım bir ürün bu.
Ve cildine uyacağını düşündüğüm her arkadaşıma da ısrarla tavsiye ediyorum.
Fiyatı indirimsiz 27 lirayken ben indirimde 16.75 liraya almıştım.
İndirimsiz hali bile birçok uygun fiyatlı sayılan üründen daha uygunken fondöten arıyorsanız kesinlikle bakmanızı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder