Ne Aramıştınız?

10 Ekim 2016 Pazartesi

Essence Light Up Your Face | Aydınlatıcı Paleti

Merhaba

Türkiye'ye ne kadar zaman önce geldi bu palet hiç bilmiyorum.Ben görünce ve daha önce bu serinin kontür amaçlı üretilmiş farklı bir ürününü de kullandığım için merak edip aldım.


Bu ürün isminden de anlaşılacağı üzere bir aydınlatıcı paleti.Ama üçü de aynı amaca hizmet eden ürünlerden değil.
Soldan sağa anlatmam gerekirse;

İlk baştaki ışıltıları belli bile olmayan pudra tüm yüzünüze ister tek başına ister ten makyajınızın üzerine aydınlık bir bitiş vermek amaçlı kullanabileceğiniz bir ürün.
Gerçekten de güzel bir sonuç veriyor.Nemlendiricinin üzerine bile uygulasanız sanki fotoğraf uygulamalarındaki yüz pürüzsüzleştiriciyi kullanmışsınız gibi gözüküyor.Kalıcılığı çok iyi değil.Ama paleti çok rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz.

Ortadaki pudra ise bildiğimiz aydınlatıcı kullanımına uygun bir ürün.Elmacık kemiklerinin üzerine,burun ucuna,dudak kıvrımına uygulanan ürünlerden.Pembe tonlu,aşırı olmasa da simli bir yapıda.
Yumuşak bir yapısı yok ve malesef uyguladıktan sonra gün içinde bütün yüzünüze dağılıyor ışıltıları.

Sondaki pudra ise yine aynı şekilde kullanabileceğiniz ama ortadaki üründen bir tık daha simli yapıda.Cilt renginize göre ikisinden birini veya ikisini de karıştırarak uygulayabilirsiniz.
Malesef yine yumuşak bir pudra değil ve ışıltı dağılması bunda da söz konusu.

Açıkçası ben bu ürünü çok sevemedim.
Büyük bir derdim yok.Mecbur kalsam kullanırım ama her gün elimin gittiği ürünlerden de olmadı malesef.
Yine de ilk baştaki pudra için ve fiyatı hatrına denenebilir bir ürün.
15 liraya Essence standının bulunduğu yerlerden bulabilirsiniz bu ürünü.

Soldan sağa ilk,orta ve sonuncu pudranın duruşu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder