Ne Aramıştınız?

28 Aralık 2016 Çarşamba

3 Adımda Eyeliner Nasıl Çekilir?


Merhaba

Uzun zamandır yakın çevremdekiler dahil olmak üzere birçok kişi eyelinerını nasıl çekiyorsun diye soruyordu bana.
Ben de görsellerle adım adım açıklamaya çalıştım.

1.Adım

İlk olarak eyelinerımızın kuyruk çizgisi olacak çizgiyi çekeceğiz.
Ben göz tipime böylesini yakıştırdığımdan alt göz çizgim yukarıya doğru devam ediyormuş gibi hayal ederek ne çok dik ne de çok yatay olmayan bir çizgi çekiyorum.
Sanıyorum ki herkes için de en hoş duranı göz çizgisi devam ediyormuş gibi durması oluyor.
Bu adımda çizginin olabildiğince ince çekilmesi önemli çünkü öteki türlü ucu ince bir kuyruk oluşturmak temizlemeden çok zorlaşıyor.
Ve çizginin uzunluk kısalığı da kuyruğunuzun boyunu belirleyecek,ona göre çizmeniz de önemli bir nokta.


2.Adım

Bu adımda da çektiğimiz çizginin ucundan başlayarak göz kapağımıza doğru bir çizgi çekip birleştiriyoruz.Ben görsel de de gördüğünüz gibi göz içime kadar değil de biraz arada boşluk bırakacak şekilde çekiyorum.
Yaklaşık 1/3lük kısmı boş bırakıyorum da diyebilirim.
Bunun benim için iki amacı var;
Birincisi eyeliner ile göz pınarıma kadar bir çizgi çekersem çizgi gözümde istemediğim bir şekil oluşmasına sebep oluyor ikincisi ise gözümdeki hafif bir sulanma bile eyelinerımın içten bozulmasına ve göz pınarıma toplanmasına sebep oluyor.


3.Adım

Bu adımda da demin eyeliner sürmediğimiz kısma göz kalemi sürüyoruz.Ama bu alt göz içimize sürüyoruz ya kalemi aynı öyle.Islak yere yani iç kısıma.
Böylece ben istediğim göz şeklini daha iyi elde ettiğimi düşünüyorum.
Gün içinde de daha kullanışlı oluyor.


İşte benim eyeliner sürme tekniğim bu şekilde.
Tabi ki özenip fotoğraf çekme işine giriştiğim için istediğim kadar muntazam bir eyeliner olmamış.
Ancak merak ederseniz pembe eyeliner makyajıma da göz atabilirsiniz.Orada da aynı tekniği kullanmıştım ve o daha çok içime sinmişti.

Umarım anlaşılır bir eyeliner sürme yazısı olmuştur. :)

4 yorum: