Ne Aramıştınız?

21 Ekim 2016 Cuma

Lavera So Fresh Mineral Rouge Powder | Plum Blossom


Merhaba

Katıldığım bir etkinlikte hediye edilen bir üründen bahsetmek istiyorum size.

Açıkçası benim daha önce karşılaştığım bir marka olmadığı için biraz önyargılıydım.
Ama daha sonra araştırınca bu ürünlerin bana hediye edilmiş olmasına çok sevindim çünkü başka bir şekilde karşılaşsaydım mutlaka denemek isteyeceğim ürünlerden olurdu.
Bunun sebebi de markanın organikliğe özen gösteriyor olması.Ve ürünlerinin çoğunun mineral özellikli olmasıydı.

Artık üründen bahsedebilirim.

Allık benim günlük olarak kullanmayı çok sevdiğim renklerden,morluk içeren kirli bir pembe.

Işıltılı bir allık ama gerçekten bu zamana kadar gördüğüm en küçük ışıltılara sahip ürün.Dikkat etmediğiniz müddetçe ambalajında bile farketmeyeceğinize eminim.

Mis gibi kokuyor.Tertemiz,bahar gibi diyebilirim.Sevmeyeceğinizi sanmam kokusunu.

Pigmentasyonu ise yerinde ama çok iyi değil.
Ürünü ne kadar alırsanız alın rezil eden bir allık görüntüsüne ulaşmayacaksınız.Ve çok doğal bir pembelik veriyor.

Kalıcılığı ise orta seviyede.Gün içinde mutlaka tazelemeniz gerekir.



Ürüne nerden ulaşabiliriz derseniz birçok internet sitesinde satılıyor ben de size bir tanesinin linkini vereyim.

Lila Kutu - Lavera

Buraya tıklayarak da instagram sayfalarına ulaşabilirsiniz.

Farklı ülkelerin Lavera sayfalarına da göz atmayı unutmayın,Türkiyede olduklarından çok daha yaygınlar
Son olarak da fiyatları siteden siteye değişmekle beraber 60 lira civarında bu ürünü edinebilirsiniz.

Yarınki yazıda görüşmek üzere :)


3 yorum:

  1. rengi ne kadar da güzelmiş günlük kullanım için uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten baya güzel ve çok doğal

      Sil
    2. Gerçekten baya güzel ve çok doğal

      Sil