Ne Aramıştınız?

20 Ekim 2016 Perşembe

Maybelline Color Show Lustrous Beige


Merhaba

Bugünki yazımda Maybelline markasının tekli farlarından lustrous beige adındaki ürününden bahsetmek istiyorum.


Ben günlük makyajımda bu şekilde şampanyadan bronza dönük farları kullanmayı çok seviyorum.
Kimi zaman tüm göz kapağıma parmağımla uygulayıp rimel sürüp çıkarken kimi zaman da uygun tondaki göz makyajımı göz kapağımın iç kısmına sürerek tamamlıyorum.

Benim bu tip renklerde dikkat ettiğim şeyler var.

-Işıltılarının çok iri olmaması benim için önemli.
-Işıltılarının yüzüme gün içinde veya uygulama esnasında dökülmemesi önemli.
-Ve rengin çok çiğ olmaması önemli.

Kalıcılığı pigmentasyonu gibi şeyleri çok aşırı kötü değilse dert etmiyorum diyebilirim.

Bu far da istediğim tüm özellikleri barındırıyor.
Hem ışıltıları çok iri değil ve gün içinde dökülmüyor hem de rengi biraz daha bronza kaçtığı için çok rahat bir sürü renkle bütünleşebiliyor.
Kalıcılığı ve pigmentasyonu da oldukça iyi bence.
Yapı olarak da normal bir far kıvamında.Yumuşacık ya da çok sert asla değil.

Bütün bunların dışında ben böyle ürünleri genellikle parmağımla uygulamayı daha yoğun bir renk elde etmek açısından daha çok seviyorum ama siz isterseniz sık kıllı bir far fırçasıyla oturtabilirsiniz.

Ürünün rengini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.
Böyle renkleri aydınlatıcı olarak bile kullanabilirsiniz.Kaş altınızda belki çok iyi durmaz ama ten renginize göre elmacık kemiklerinizin üstünde iyi bir iş çıkarabilir.



Fiyatı genel olarak 14 lirayken indirimle 8 liraya edinebilirsiniz.
Palet kullanmayıp tekli olarak böyle bir far arayışındaysanız bakmanızı öneririm.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Önerilerinizi ve düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
Yarın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder