Ne Aramıştınız?

18 Ekim 2016 Salı

Himalaya Herbals Cilt Soyma Etkili Hassas Yüz Temizleyici


Merhaba

Biliyorsunuz bir indirim alışverişi yazımda bu ürünü aldığımdan bahsetmiştim.
O günden beri bu ürünü deneyimliyorum.
Ve bu saatten sonra hakkındaki fikrimin çok değişeceğini sanmadığımdan bu yazıyı yazmak istiyorum.

Ürün peeling gibi tanecikli yapıda.Ama daha yuvarlak ve iri tanecikler diyebiliriz.Bastırdığınızda çok rahat peeling hissini aldığınız gibi bastırmadan uyguladığınızda günlük bir temizleyici olarak bile kullanabilirsiniz.

Ben bir süre günlük olarak sabah akşam yüzümü bu ürünle temizledim.
Sonraları tanecikli olduğu için bir dezavantajını hissetmesem de içim rahat etmedi ve peeling olarak haftada 2 - 3 kez kullanıma düşürdüm.
İki şekilde de çok severek kullandım.

Aklınıza mutlaka gelen cilt soyma konusuna değineyim biraz da.
Öyle ciddi asit içeren kremler gibi cilt tabakasını tamamen soyup yeni bir cilt hazırlamıyor.Gözle görülür bir şekilde bile soyulmuyor cildiniz.
Sadece daha berrak olduğunu hissedebiliyorsunuz,görebiliyorsunuz.
Ki ben bu özelliğini baya seviyorum.

Cilt soyucu deyince cildimi kurutacağını da düşünmüştüm ama asla cildimi germedi bile.Kaldı ki cildim bu zamanlarda kurumaya baya meyilli oluyor.

Kokusunu ben seviyorum.Sizi de sevmeseniz de rahatsız edeceğini sanmıyorum.Ve üzerinde belirtilen maddeleri içermemesi buna özen gösteren kişiler için bir artı.

Fiyatı indirimde 8.45 lirayken indirimsiz de gayet uygun bir fiyatta.

Alalım mı almayalım mı derseniz ben bittiğinde yenisini kesinlikle alacağım.Size de denemenizi öneririm bir tane bile kötü yanını deneyimlemedim.Genel olarak bu markadan kullandığım 3 üründen de çok memnun kaldım.İsterseniz cildinize ve ihtiyacınıza daha uygun ürünlerine de göz atabilirsiniz.

Umarım faydalı ve keyifli bir yazı olmuştur.

Yarın görüşmek üzere  :)

2 yorum:

  1. Ürünü cildinize nasıl uyguluyosunuz? Sürdükten sonra bekletiyo musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır direk peeling yapar gibi taneciklerini yüzüme bastırarak dairesel hareketlerle ovalıyorum 😊

      Sil