Ne Aramıştınız?

17 Ekim 2016 Pazartesi

Seely Ütüsüz Ütü


Merhaba

Bugün size duyduğumda,gördüğümde çok şaşırdığım bir üründen bahsetmek istiyorum.

İsminden de anlaşıldığı gibi seyahatlerde,ütü yapmaya vaktiniz olmadığında gibi durumlarda kullanabileceğiniz sprey formda bir ütü bu.

10-15 cm uzaklıktan ütülemek istediğiniz yüzey nemlenene kadar sıkıp elinizle düzleyerek ütülüyorsunuz.

Açıkçası ben ilk duyduğumda hiç ihtimal vermemiştim işe yarayabileceğine hatta blog yazılarını bile okuyunca tam ikna olmuştum diyemem.
Ancak bir etkinlikte hediye edilince kullanma fırsatım oldu ve ben sonuca çok şaşırdım.
Çok derin kırışıkları açıyor diyemem ama üstünüze giydiğiniz an ütüsü bozulan giysileriniz gibi hafif kırışıklıklar varsa kesinlikle düzeltiyor.

Ürünün hafif bir kokusu var ama kuruduktan sonra giyside asla bir koku bırakmıyor.Zaten çok çabuk buharlaşıp giysinizin kurumasını sağlayan bir sıvı bu.Aynı zamanda leke de bırakmıyor.

Ürünün paketinde her türlü kıyafet ve tekstil ürününde kullanılabileceği yazıyor.
Ben şimdiye kadar 3 - 4 kıyafetimde kullandım.Evet hiçbir sıkıntı yaratmıyor ama her kumaşta aynı derecede etkili de değil.
Aşağıda öncesi sonrası fotoğrafını bulabilirsiniz.
Bu kıyafette çok etkili olduğunu söyleyemem mesela.
Daha pamuklu kumaşlarda daha güzel etki veriyor.

Öncesi

Sonrası

Ürünü almak isterseniz gratislerden 10 liraya temin edebilirsiniz.
Denemeye değeceğini düşünüyorum,bakmanızı tavsiye ederim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder