Ne Aramıştınız?

25 Eylül 2016 Pazar

Eklips Metal Seri Pudra Fırçası

Merhaba

Yine Eklips markasının metal serisinden bir fırçasıyla beraberiz.



Bu defa bahsetmek istediğim fırça pudra fırçası.
Görüntüsünün şıklığını bir yana koyalım aynı zamanda yumuşacık,pamuk gibi bir fırça bu.

Gelelim ne için kullandığıma.
Evet adı üstünde bir pudra fırçası bu ama ben malesef ki renkli,kapatıcı özellikli pudralarımı bununla uygulamayı tercih etmiyorum.Çünkü benim öyle pudraları uygulamak için tercih ettiğim fırçalar ya daha sık kıllı ya da daha sert kıllı oluyor.
Ama sabitleme amaçlı kullandığım pudraları uygulamak için severek kullanıyorum.Örneğin Rimmel London markasının stay matte pudrasını uygularken genellikle bu fırçayı tercih ediyorum.

Ancak bu fırçayı daha etkin kullandığım bir yer var ki o da allık uygulaması.
Kılları beyaz renkte olduğu için hem ürünü ne kadar aldığımı çok rahat görebiliyorum,hem de kirli olup temiz sanma ihtimalim olmuyor.
Fırça kıl yapısı itibariyle de allık uygulaması için bence biçilmiş kaftan.
Ürünü kolaylıkla alırken ciltte güzelce dağıtması da oldukça başarılı.



Kolayca temizleniyor ve daha önce bahsettiğim aynı serinin kontür fırçası gibi köpükleri arındırmak zor olmuyor.Çünkü o kadar sık yapılı değil.

Yıkadığımda da kıl dökülmesi gibi bir sorunla karşılaşmadım.Hatta bu seriden hiçbir fırçamda dökülme yaşamadım ama yine üç yüzlü fondöten fırçası yazımda bahsettiğim gibi böyle bir garantiyi hiçkimse veremez.

Fiyatı ise yine 20 lira civarındaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder