Ne Aramıştınız?

8 Kasım 2015 Pazar

Mini Alışveriş

Merhabaa :)
Bugün yaptığım minicik alışverişimden bahsetmek istiyorum size.Zira bence bahsedeceğim bir ürün kapış kapış gidecek.


Dün flormarın yeni çıkan (daha doğrusu benim daha yeni gördüğüm) 7 güne kadar kalıcı ojelerini bir instagram hesabında görmüştüm.İki ojeden oluşan set bir renkli oje ve bir üst kat ojesini barındırıyor.Daha sürmesem de kabındaki kıvamı güzel gözüküyor.Kalıcılığı da normal bir ojeye göre güzelse tadından yenmez.6.95 tl ye flormar mağazalarında bulabilirsiniz.Çok güzel tonları olduğunu söylemeliyim. :) Fiyatı ve kalıcılık vaadiyle  bir süre sonra standlarda kolay bulunabileceğini düşünmüyorum.

Bir diğeri ise binbir övgüsünü duyduğum golden rose face round fırça.Fırçanın yumuşaklığı bir harika.Daha önce likit ürünlerimi süngerle uyguladığımdan fırça hiç kullanmamıştım ama bu fırçayı seveceğime inanıyorum. 15 tl ye golden rose mağazalarında bulabilirsiniz.Kullandıktan sonra mutlaka inceleme yazısı yazacağım. :)

Instagram'dan @diyersenem hesabında beni takip edebilirsiniz. İyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder