Ne Aramıştınız?

20 Kasım 2015 Cuma

Avon Spectra Lash Maskara

Merhabaa :)

Bugün ilk çıktığı zamanlar piyasada tek olan üç kademe özelliğiyle çoğu insanı aldatmış bir ürünle beraberiz. :)




Verdiği yoğunluğun ayarlanabildiğini vaat eden bu rimel çıktığı zaman beni de cezbetmişti ve kullanmıştım.O zamanlar memnun kalmıştım ve ihtiyacım olduğu bir sırada yeniden alma gibi bir gaflette bulundum.Formülü değişmiş olabilir bilmiyorum ama bu sefer hiç memnun kalmadım.

Rimel sürdüğüm belli belirsiz olsun çok uzatmasın çok hacim vermesin sadece biraz siyahlaştırsın diyenlerin tercihi olabilecek bir maskara bence.

Başka maskaralarla kullanılmaya çalışılabilir.Ancak fırçası kıl olduğu için ve yapısından da kaynaklı kirpikleri yapıştırabiliyor o nedenle plastik fırçalı ve tek tek tarayan bir rimelle kullanılırsa günü kurtarabilir.

Ayrıca alttaki ayar değiştirildiğinde bir değişiklik olmadığını düşünüyorum.Maskara bittiğinde fırçasını yıkayıp değişip değişmeyeceğini kontrol edeceğim.Tabi değiştirdiği şey fırçada birşeyse :)

Fiyatı 12 tl civarında oluyor genelde diye biliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder