Ne Aramıştınız?

10 Mayıs 2017 Çarşamba

Seyahat Makyaj Çantası Hazırlama - Sadece Bir Çantaya Herşeyi Sığdırmak?

Merhaba

Öncelikle bu makyaj çantasının içinde bahsedeceklerimin kişisel bakım ürünleri -yüz temizleme jeli,diş macunu,diş fırçası,şampuan,vs.- gibi şeyleri içermediğini belirtmek istiyorum.
Gideceğiniz bir seyahatte a'dan z'ye makyajınızı tamamlayabileceğiniz ürünleri konuşacağız.
İlk olarak en önemli şeylerden biri kaç gün evde olmayacağınız ve kapsamlı bir makyaj yapmaya kaç gün ihtiyacınız olacağı.
2 gün kalacağınız bir seyahat için 3-4 gün civarında evden uzak olacaksınız muhtemelen ve yol,gezi gibi yerlerde temel ve basit bir makyajla idare edebilirsiniz.
Ancak konu düğün,katılmanız gereken bir davet,iş yemeği ya da seminerlerse daha yoğun ve özenli makyajlar isteyebilirsiniz.

Burada da devreye giyeceğiniz kıyafetler giriyor.
Birbiriyle alakasız renklerde veya stillerde kıyafetler bambaşka makyajlar gerektirebilir.O nedenle giyeceklerinize göre bir makyaj çantası hazırlamak en önemli noktalardan biri.

Lafı bu kadar uzattıktan sonra artık çantanın içeriğine geçebiliriz.
Ben 2 günlük bir kongre için kıyafetlerime göre seçtiğim makyaj malzemelerini sizinle paylaşacağım.

Makyaja başlamadan...


Biliyoruz ki güzel bir makyajın altında temiz ve nemlenmiş bir cilt olmalı.
Temizleyici ürünleri buraya eklemesem de makyaja taban oluşturacak temel baz ürünleri çantaya attım.
Ben cildimi temizledikten sonra düzenli kullandığım yüz bakım yağımı,göz çevresi kremimi ve makyaja hazırlıkta benim için önemli olan far bazımı çantama koydum.
Siz de bir süredir kullandığınız ve performansından emin olduğunuz nemlendirici ve baz ürünleri bu şekilde yanınıza alabilirsiniz.
Bir süredir kullanmış olduğunuz kısmına ise ayrıca dikkat çekmek istiyorum çünkü bazı nemlendirici ve baz görevi gören ürünler makyaj altında istediğiniz performansı vermeyebilir ve sizi zor durumda bırakabilir.O nedenle en güzeli güvendiğiniz ürünleri yanınıza almanızdır.
Bu yazımın devamında bahsedeceğim her ürün için geçerli bu arada.

Temel ten makyajı


Ben ten makyajımı yapmak üzere birini günlük kullanmak birini de tam teşekküllü makyaj yapmak istediğimde kullanmak üzere iki en sevdiğim fondöteni yanıma aldım.
Günlük olarak çok sık kullanmasam da herşeyiyle makyaj yaptığınızda bir gereklilik olabilen kapatıcımı da yanıma aldım.
Bunların haricinde paletler kısmında da bahsedeceğim Sleek markasının renk düzeltici paletini yanıma aldım ki uykusuzluk,beslenme ve hava faktörleri yüzünden oluşabilecek renk düzensizliklerini çözebileyim.

Paletler


Sanıyorum ki ihtiyacımızı gören taşınabilir ve kullanışlı paletler en çok seyahatlerde işe yarıyor.
Ben de yanıma Wet'n Wild markasının Bare&Beautiful adlı far paletini,Nyx'in Strobe of Genius aydınlatıcı paletini,Sleek renk düzenleyici paleti ve Mac Animal Instict allığı yanıma aldım.
Böylelikle allık ve aydınlatıcıları da far olarak kullanabileceğim gibi halihazırda günlük ve gece makyajlarına uyum sağlayabilecek far paletimi yanıma almış oldum.

Göz makyajı


Bu kısımda da kaş maskaramı,rimelimi,göz kalemimi ve eyelinerımı görüyorsunuz.
Hepsinin performansını absürt bir durum yaşamadıkça biliyorum.O nedenle bunları tercih ettim.
Siz de akmayan kokmayan ürünleri yanınızda bulundurursanız çok rahat edersiniz.

Rujlar


Kozmetik alışverişinde de günlük kullanımda da en çok çeşitlilik sevdiğim kısım rujlar benim.
Makyajınızı hemen bambaşka bir havaya sokabiliyor.
O nedenle ben de diğer kısımları elimden geldiğince temel tutup ruj çeşitliliğini artırma yoluna gittim.
Kahverengiden mora,pembeden kırmızıya sevdiğim rujları yanıma aldım.

Aydınlatıcılar


Aslında bu kısma ne isim vermem gerektiğini çok kestiremedim ama iki makyajıma da uygun olmak üzere iki farklı sevdiğim aydınlatıcıyı yanıma aldım.
Biri daha pembe ağırlıklı makyajımda kullanılacakken diğerini soğuk tonlardaki makyajıma saklıyorum diyebilirim.
Bu kısmı toz aydınlatıcı paletinden sonra biraz gereksiz bulabilirsiniz ve isterseniz çıkarabilirsiniz ancak ben toz aydınlatıcımın altında bu ürünleri kullandığım zaman gün içinde uzun vadeli daha iyi sonuç alıyorum.O nedenle yanıma almayı tercih ettim.

Biraz uzun bir yazı oldu ama umarım işinize yarar bir yazı olmuştur.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder