Ne Aramıştınız?

25 Ocak 2017 Çarşamba

Koyu Dudaklar!


Merhaba

Bugün normalde çok tercih etmeyeceğim bir renk ruj ile makyaj hazırladım sizlere.
Aslında görüntüyü sevmedim değil ama kullanışlılık açısından ben günlük olarak tercih etmiyorum.
Gelelim nasıl yaptığıma ve hangi ürünleri kullandığıma;


Ten makyajımda fondöten olarak Maybelline affinitone fondöteni kullandım.
Kapatıcı olarak ise yine aynı markanın age rewind kapatıcısını uyguladım.
Daha sonra bronzer olarak Sephoranın leopar desenli bronzerını çok abartmadan uyguladım.
Ve çok heryere bulaştırmamaya özen gösterdim çünkü ışıl ışıl bir makyaj olsun istiyordum.
Bronzerdan sonra ise Nyx markasının aydınlatıcı paletinden pembe tonlu aydınlatıcıları karıştırarak bolca ve abartarak elmacık kemiklerimin üzerine uyguladım.

Göz makyajımda ise yanaklarımda kullandığım aydınlatıcıların aynılarını kullandım ancak bu defa uygulamadan önce göz kapaklarıma bir serum sürmüştüm.
Işıltının daha bariz durmasını ve çok daha ıslak bir görüntü oluşmasını istediğim için.
İşte bu da doğal olarak makyajın uzun süre kullanılabilirliğini azalttı aslına bakarsanız çünkü çok çok kolay bir şekilde göz kapaklarımın üzerindeki çizgilere doldu ürün.
Daha uzun süreli bir alternatif aklıma gelirse mutlaka paylaşırım.
Serumu uyguladıktan sonra ışıltılı renkleri göz kapağıma ve alt kısmına bolca ve genişçe uyguladım.
Çok özenli davranmadım çünkü zaten göz çevrem apaydınlıktı.
Göz makyajım için en son olarak da maskaramı uyguladım ve göz makyajımı tamamladım.
Maskara olarak uzun bir süredir sadece Maybelline push up angel kullanıyorum bu arada.

Makyajda en son olarak da Nyx soft matte lip cream serisinden Transylvania rengini uyguladım.
Biraz dalgalı bir görüntü oluştu ve fotoğrafta gördüğünüzden bir tık daha koyu bir renk ama özellikle akşam gideceğiniz yerlerde değerlendirebileceğiniz bir ruj.
Hem de gerçekten ama gerçekten inanılmaz hızlı yapabileceğiniz dikkat çekici bir makyaj.

Umarım makyajı beğenmişsinizdir.
Başka yazılarda görüşmek üzere :)

1 yorum: