Ne Aramıştınız?

19 Aralık 2016 Pazartesi

Yves Rocher Arındırıcı Şampuan


Merhaba

Bugün sizinle Yves Rocher markasının arındırıcı özellikteki şampuanını paylaşmak istiyorum.

Öncelikle söylemeliyim ki kokusu muhteşem.
Doğal içerikli olduğu söylenen diğer ürünlere kıyasla gerçekten çok iyi kokuyor ve köpürüyor.
Bunun yanında silikon ve paraben de içermiyormuş.

Yağlı saçlara uygun olan bu ürünün vaadi aslında saçı arındırarak yıkama süresini uzatabilmek.
Nitekim öyle de yaptı.
Ben zaten saçlarımı her gün yıkamamaya dikkat ediyorum ama bu şampuanla kesinlikle ikinci günü çok daha rahat idare edebildim.

Ve yağlı saça uygun olmasına rağmen saç diplerimi aşırı kurutmadı.
Hassas ciltliyseniz veya saç derinizde sıkıntılar yaşıyorsanız sizi nasıl etkiler bilemem ama ben oldukça memnun kaldım.

Ürün 300 ml bu arada.
Aile boyu kullanım için bereketli değil ama tek başınıza kullanacaksanız fiyatına değer bir süre kullanabilirsiniz.

Bana doğumgünü kampanyasıyla hediye edilmişti bu şampuan o nedenle çok emin olmamakla beraber şampuanların 40 lira civarında satılmasına rağmen neredeyse sürekli indirimde olup 20 liraya yakın bir fiyatı olduğunu hatırlıyorum.

Uzun lafın kısası saçlarınız yıkamadan biraz daha uzun idare etsin istiyorsanız denemeye değer bir ürün.Hele siz de kart kampanyalarınızla birleştirirseniz tadından yenmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder