Ne Aramıştınız?

30 Aralık 2016 Cuma

Nyx Wanderlust City Lip&Eye Set | London



Merhaba

Bugün sizlerle benim bayılarak satın aldığım bir paleti paylaşmak istiyorum.
Ama malesef ki bu yazımda yapıları,kalıcılıkları hakkında konuşamayacağım.Çünkü henüz o kadar denemeye fırsatım olmadı.

O zaman neden bu yazıyı yazıyorsun derseniz de yılbaşında gelen (ya da ben geldiğini yeni gördüm) bir ürün olduğu için sanıyorum ki sınırlı bir süre için ulaşılabilir olacak.
Renklerini görün,hakkında fikir sahibi olun istiyorum.
Ayrıca umarım kalıcı bir üründür.Bu konuda bilginiz varsa beni aydınlatırsanız sevinirim. :)

Gelelim palete;

8 tane Nyx'in tekli farlarından daha geniş panda far ve 1 adet soft matte lip cream serisinden ruj bu paleti oluşturuyor.
Ağır gözükmesine rağmen oldukça hafif çünkü karton ambalajda.
Sadece biraz fazla yer kaplıyor.
Ama seyahate çıkacaksanız yanına rujunuzu da sıkıştırıp sadece tek paleti alıp gitmek açısından güzel.

Ayrıca paletler rujlara göre isimlendirilmiş ve farlar da rujlara en yakışacak renklerden seçilmiş.

Hepsinde aklım kaldı aslında fakat şimdi göreceğiniz herkese her zamana uyacak renkler yoğunlukta olduğu için ve ruju bende bulunmadığı için bu paleti tercih etmek istedim.



Sizce de renkleri harika değil mi?
Fırsatınız varsa kesinlikle bakmanızı tavsiye ettiğim paletlerden.
Tabi henüz yapıları hakkında fikrim olmadan renklerine ve fiyatına dayanarak söylüyorum bunu.

Bu arada ürünün fiyatı 45.95 lira.
Normalde bu seri rujların 23 lira ve en ucuz tekli farların 8 lira olduğunu düşünürsek inanılmaz hesaplı bir alışveriş oluyor.

Ürüne göz atmak isterseniz buradan diğer renk seçenekleriyle beraber görebilirsiniz.

Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
Ayrıca en kısa zamanda bu paletle yaptığım birkaç makyaj önerisi de gelecek.
Takipte kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder