Ne Aramıştınız?

26 Ekim 2016 Çarşamba

Nyx Conceal,Correct,Contour Palet


Merhaba

Bugün de çok yönlü bir paletten bahsetmek istiyorum.
İsimden de anlaşıldığı üzere kapatıcı,renk düzeltici ve kontür yapmaya uygun renkleri barındıran çok yönlü bir palet bu.

İlk olarak paletin üç farklı ton seçeneği var bendeki light olanı.

Sırayla özelliklerine göre incelemeye başlayalım.


Kapatıcılık için ilk sıradaki iki rengi veya ikinci sıradaki ilk rengi kullanabilirsiniz.
Renkleri çok rahat birbirine karıştırıp kendi renginizi elde edebilirsiniz.Ancak yapısı likit bir kapatıcıdan kalın olduğu için çizgilere dolmaya müsait oluyor ve ince bir görüntü vermiyor.
Ben genellikle göz kapağımın rengini eşitlemek için kullanıyorum.
Veya cilt kusurlarımı gizlemekte kullanıyorum.
Göz altı kapatıcılığı için çok uygun bulmuyorum.

Kontür özelliğine gelirsek birçok renk karıştırabileceğiniz için kendi renginizi bulmak cidden kolay oluyor.
Düz bir kontür fırçasıyla veya kedi dili fondöten fırçasıyla hatları belirledikten sonra dağıtıp çok rahat kontür işlemi yapabilirsiniz.
Rahatça dağıtılıyor.Ve üstünden toz bir ürünle de geçince çok güzel sonuç veriyor.Kalıcılığı da muazzam.

Renk düzeltme kısmına özellikle değinmek istiyorum.
Çünkü son zamanlarda oldukça popüler bir kusur gizleme yöntemi bu.
Temel mantığı renklerin karşıt renklerini kullanarak nötrlemek.

Kırmızılıklarınızı yeşille örtebilirken,yeşil-morluklarınızı kırmızılık içeren tonlarla kapatabilirsiniz.
Sivilce ve yaralardan kaynaklanan kırmızılıklarımı bu paletteki yeşil rengi parmağımla alıp,bastırarak yaymadan kapatıyorum.Üstünden de fondöten geçtiğim zaman ten rengime gelmiş oluyor.
Göz pınarlarımdaki yeşil morlukları da bu paletteki somon rengi yine parmağımla bastırarak oturtup üzerinden likit bir kapatıcı geçerek örtüyorum.

Genel bir yorumda bulunmak gerekirse ben bu paleti çok sevdim.
Aşırı işlevsel ve herkesin ihtiyacı olabilecek 3 kavramı barındıran bir ürün.
Fiyatı da 32 lira ve piyasadaki çoğu ürüne göre baya uygun.Makyajdaki detay ihtiyaçlarınızı da rahatlıkla karşılayacak.

Umarım faydalı ve keyifli bir yazı olmuştur. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder