Ne Aramıştınız?

30 Eylül 2016 Cuma

Nyx Lansmanı | Nyxified

Merhaba


Bugün sizlerle dün gecemin nasıl geçtiğini paylaşmak istiyorum.
Başlıktan da anladığınız üzere dün bir lansman partisine katıldım.

Benim hayallerimden biriydi ve benim için büyük ama bu mecrada küçük bir kitleyle olacağını pek tahmin etmiyordum o yüzden hem çok süpriz hem de çok güzel bir fırsat oldu benim için.

Yaklaşık bir hafta önce davet edildim ve başta inanılmaz şaşırdım ondan sonra da bir heyecan basmasıyla karışık ne giyeceğim telaşım başladı.
Ve araştırmaya kalktığımda ise bu konuda yazılmış bir yazı ya da çekilmiş bir video bulamadım.
Sanırım böyle yerlerde ne giyileceğini ve nasıl bir ortam olduğunu bilmeyen bir ben varım.

Neyseki canım arkadaşlarımla beraber ne giyeceğime karar kıldık ve bu sorunu da bence hallettik.
Genel olarak kıyafetlerden bahsedecek olursam da bir kot bir tişörtle gelenler olduğu gibi şık elbiselerle gelenler de vardı ve iki kısım da bana kalırsa sırıtmıyordu.
Sanırım en güzeli orta yolu bulmak.

Gelelim dün geceye;

Lansmanın yapılacağı yere 15 dakika kadar önce geldim ve kaydımı yaptırdım.
Kayıt yaptırdımdan kastım oraya kurulmuş masalarda çalışan kişiler adınızı alıyor ve bir bileklik takıyor.


Daha sonra içeri girdik.
İnstagramdan takip edenleriniz varsa giriş kapısından içeriye kadar olan yolda heyecanımı sizlerle paylaşmıştım zaten.
Sonrasında çok kimseyle tanışmadığım için bir yere oturdum ve birileriyle tanışmam çok sürmedi.Zaten hepimiz orada aynı ilgi alanı için beraberdik ve çok güzel insanlarla tanıştım.
Bunların içinde daha önceden takip etmediklerimin yanında çok severek uzun zamandır takip ettiklerim de vardı.

İsim isim burada saymayacağım ama işinde başarılı bulduğum,videolarında sohbetini sevdiğim kısaca tanışmak istediğim kim varsa tanışma fırsatım oldu.Ve hepsi birbirinden hoş sohbet çok tatlı insanlarmış.

Gecenin geri kalanında ise bol bol sohbet ettik ve ikramlardan tattık.
Nyx'in online satışının başladığını öğrendik ve bol bol fotoğraf çekildik.

Gece yarısı ben ve bır kısım davetliler (daha henüz parti bitmemişti) hediyelerimizi alıp çıktık.

Lansmanda hediye edilen ürünleri yine instagramın hikaye kısmında paylaştım ancak burada bir liste halinde paylaşmayacağım.
Sadece topluca bir fotoğrafını koyayım.


Zaten zamanla hepsinin yazısı gelecek.

Umarım keyifli ve faydalı bir yazı olmuştur. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder