Ne Aramıştınız?

4 Ağustos 2016 Perşembe

NYX Ombre Blush | Mauve Me

Merhaba

Nyx mağazası açıldığından beri favorim oldu diyebilirim.Nispeten uygun fiyatlara,aynı fiyat aralığında daha kaliteli ürünler ürettiğini düşünüyorum.

İlk gittiğimde de bu ombre allıklar dikkatimi çekmişti.
Birçok rengi var turunculu,pembeli,daha canlı ya da daha doğal tonlarda.
Benim aldığım ise mauve me rengi.

Nyx Ombre Blush - Mauve Me

İlk bakışta biraz garip bir renk gibi dursa da ışıltısı,tonu o kadar hoş duruyor ki ben oldukça beğeniyorum.

Özellikle yansımaları sim barındırıyor gibi değil de daha çok sedef gibi gözüküyor.En beğendiğim özelliği de bu diyebilirim.Hatta bu allığa vurulmamın sebebi büyük ihtimalle yansıması.
Ürünü fırçaya fırçayı ürün üzerinde dolandırarak değil de sıyırarak alırsanız aydınlatıcı altında allık görüntüsüne ulaşabilirsiniz.İsterseniz de tüm ürünü karıştırarak uygulayıp ışıltılı bir allık görüntüsünü elde edebilirsiniz.

Kalıcılığı altına kullandığınız ürüne göre değişmekle beraber güzel diyebilirim.
Sürekli tazelemenizi gerektireceğini sanmıyorum.

Uyarmam gereken bir nokta ise ürün oldukça pigmentli.
Ele geldiği kadar fırçaya da baya bir ürün geliyor.
Ve mor da fazla kaçırıldığında malesef diğer renklerden daha acımasız.Dayak yemişsiniz gibi durabiliyor.
O nedenle kontrollü uygulamanızı tavsiye ederim.

Ürünün yapısından bahsetmem gerekirse bir pudra ürüne göre oldukça yumuşak.Piyasadaki en kremsi pudra ürünlerden değil belki ama yeterince yumuşak ve sanırım içindeki ışıltılar sayesinde oldukça kolay dağılan bir yapısı var.

Fiyatı ise 30 lira.Bağdat Caddesindeki Nyx mağazasından edinebilirsiniz.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. :)


2 yorum:

  1. NYX allıklara bayıldım henüz bir tane var elimde ama bu da listeye alındı şu anda..

    YanıtlaSil