Ne Aramıştınız?

1 Nisan 2016 Cuma

Lise İçin Makyaj Önerisi

Merhaba :)

Bugün vize haftamdan esinlenerek hem liseye uyacak hem de makyaja vakit ayırmak istemediğinizde kullanabileceğiniz bir makyaj önerisi yazayım istedim.

Çoğu kişi artık lisede makyaj yapıyor.Bu artık bir sorun olmaktan çıktı genellikle.Ama hala sorun eden hocalar olduğunu da göz ardı etmeden belli belirsiz yapmak gerek makyajı.
Zira makyajın da en belli olmayanı makbul.

Cilt makyajından bahsedecek olursam ben kendi adıma güneş kremi hariç birşey kullanmıyorum.Ama eğer sorunlu yerleriniz varsa yine de kapatıcı harici birşey kullanmayın.Bb krem olabilir belki ancak fondöten genellikle belli oluyor.Eğer yine de fondöten kullanmak istiyorsanız kapatıcılığı sıfıra yakın ve ten renginizle en uyumlu fondöteni seçip kızarıklıklarınıza,lekelerinize,sivilcelerinize kapatıcı sürerek en doğal şekilde bitirmeye çalışın.

Göz makyajı olarak ne derece izin verildiğini bilmiyorum ancak ben itiraf edeyim eyeliner dahi kullanıyordum.Tabi kalın kuyruklu bir eyeliner değil. :)
Sadece diplerine incecik sürüyordum.
Ama eğer bu bir sorunsa sadece kapatıcınızı gözünüze bırakın ve ten rengi bir farla bu kapatıcıyı dağıtın.Çok doğal,çok kalıcı bir baz far elde etmiş olacaksınız.Gözleriniz daha açık ve aydınlık duracak.
Sonrasında kullandığınız rimelinizi sıkıntı çıkarmayacak dozda sürün.

Ve sonrasında hiçbir şey ile uğraşmayıp doğal tonlu bir ruj sürün ve eğer çok solgun cansız görünüyorsanız rujunuzu yanaklarınıza değdirin ve dağıtın.Toz allıklar cilt ürünü kullanırsanız çok belirgin durabilir.Altında likit bir ürün uygulanmamışsa da kalıcı olmaz.Hem uyumlu hem doğal bir görüntü için ruj allık uyumu bence güzel oluyor.

Ve bütün bu yazdıklarımın inanın yaşla hiçbir ilgisi yok.Şu yaşa geldin bunu kullanabilirsin,bu yaşa geldin bunu kullanmaya başlayabilirsin laflarını açıkçası ben hoş ve doğru bulmuyorum.Herşeyin yakıştığı bir yaş var bu kesinlikle bence de böyle.Yani 12 yaşında kırmızı rujla belki kimse tarafından hoş bulunmayabilirsiniz.Ama canınız o gün kırmızı ruj sürmek istiyorsa kırmızı ruj sürün.
Makyaj kendimizi iyi hissetmek için yaptığımız birşey sonuçta.Sağlığınızı etkilemediği müddetçe kendinizi kısıtlamayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder