Ne Aramıştınız?

24 Nisan 2016 Pazar

Essence Shape Your Face Contouring Palette | Kontür Paleti

Merhaba

Bugün bu sıralar meşhur olan Essence markasının kontür amaçlı üretilmiş üçlüsünden bahsetmek istiyorum.


Kontür yapabilmek için gri alt tonlu ürünlere ihtiyacımız var.Çünkü yüzümüzdeki gölgeler her zaman gri ve tonları olarak düşüyor.Dolayısıyla turunculuk içeren bronzer diye tabir edilen ürünler kontür için uygun olmuyor.

Essence paletindeki kontür ürünü turunculuk içermiyor.Tamamen boz bir renkte de değil.Çoğu ten rengine uyabilecek bir ürün.Ben açılı bir allık fırçasıyla elmacık kemiklerimin altına,ince bir far fırçasıyla da burnuma uyguluyorum.Kalıcılığı fena değil.Gün içinde tazeleme gerektirebilir.Ama pigmentasyonu çok yerinde.

Ortadaki renge gelirsek ben aydınlatıcı olarak kullanmıyorum.Işıltılı değil.Kemik renginde bir pudra diyebilirim.Genellikle wet'n wild markasının brulee adındaki far gibi göz kapağımı nötrlemek için kullanıyorum.Devasa bir far oldu diyebilirim benim için.

Son olarak allığından bahsedecek olursam resmen pigmentasyonu en kötü olanı diyebilirim.Simli bir turuncu allık.Ama turunculuk sadece ele geliyor.Fırçayla yüzüme uygulamaya kalktığımda hiç renk alamadım.Sadece simleri yüzüme geçti.


Fiyatı ise 15 tl.Bence allığına rağmen taşınabilirliği ve kontür pudrası için alınabilir.
Sizin severek kullandığınız kontür ürünleri neler yazarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder