Ne Aramıştınız?

3 Aralık 2015 Perşembe

The Balm | Schwing Eyeliner

Merhabaa :)

Bugün blogumun konuğu makyajda çok da yenilikçi olamadığım bir ürün grubundan schwing eyeliner. :)



















Geçenlerde gratisin aniden yaptığı %40+%10 indirimiyle 19 tlye bulunca denemek istedim uzun zamandir çok övgüsünü ve yergisini duymuştum.



Benim deneyimlerime gelirsek yaklaşık iki haftadır kullanıyorum bu ürünü.Çoğu kişinin aksine akma ve yeşerme yaşamadım.Aksine akşam makyajımı temizlerken uzun süredir kullandığım mac fluidline'dan daha siyah ve yerinde duruyordu.
Bütün bu yorumlar yüzünden elim değdiğinde elime de renk gelince bozuldu sanmıştım eyelinerım ama sadece elime renk gelmiş.Tamamıyla bozulmadan yerindeydi.

Buraya kadar herşey güzel uygun fiyatlı,siyah,akmayan ve güzel bir eyeliner.
Eksilerine gelecek olursak fırçası yüzünden hakimiyetinde hala zorlanıyorum zaman zaman.Her gün eyeliner kullandığım için elim alışık olmasına rağmen üstelik.Bunu mutlaka göz önünde bulundurun.
Onun dışında ikincisi de gramajının az oluşu.
Çok uzun süre dayanabileceğini düşünmüyorum malesef.Bu nedenle tekrardan tercih eder miyim bilmiyorum
.Diğer açılardan fluidline'ımla kapışsa da bu konuda sınıfta kaldı.Bitene kadar keyifle kullanacağım...


















İkisi de çok büyük problem demiyorsanız denemenizi öneririm.
Gratislerde bulabilirsiniz. :)

4 yorum:

  1. ürünü keşke elinizde ya da gözünüzde uygulamış şekilde görselleseydiniz daha iyi olurdu bizler için

    YanıtlaSil
  2. The Balm Schwing benim en sevdiğim eyeliner :)
    En başta bende fırçasına alışmadığım için zorlanmıstım ama elim alışınca o kadar güzel gelmeye başladı ki gözüme.Maalesef bitti ama senin için aldığım tarihe baktım 30 haftada bitirmişim bir iki hafta kullanmadığımı varsayarsam 7 ay yetmiş bu ürün bana :)
    Sakın bırakma bir kenara elin alışınca çok seveceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kücücük şişeden mucize çıkmış resmen :) 30 hafta çok güzelmiş ya :) teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil