Ne Aramıştınız?

17 Aralık 2015 Perşembe

LeSoleil Şampuan

Merhabaa :)

Bugün firmanın bana denemem için yolladığı ve yorumlamaya yeterli sürenin geçtiğini düşündüğüm LeSoleil şampuandan bahsedeceğim.




Siz de öyle mi düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben mesleği veya inancı gereği saçları uzun süre kapalı duran kişilerin tercihi olması gerektiğine inanıyordum.Yanılmışım!Neyse ondan sonra bahsedeceğim.

Şimdi şampuandan biraz bahsetmem gerekirse 5 bitki 5 mineral içerikli olarak üretilmiş.Her bitki ve mineralin sağladıkları şişenin üzerinde yazıyor.Fotoğraflarda bulabilirsiniz.Onun dışında çoğu kişi için önemli olan paraben,parafin ve sülfat içermiyor.Bu boyalı saçlara sahipseniz çok işinize yarayacak bir durum.

Bir diğer değişikliğine gelirsek bu şampuan saç kremi gibi uygulanıyor.Saç derisine masaj yaparak uyguluyorsunuz ve 1-2 dk. bekledikten sonra duruluyorsunuz.Ben daha önce böyle kullanılan bir şampuan duymamıştım açıkçası.Onun dışında çok çok uygulamazsanız aşırı köpürmüyor.Bu sizin için önemliyse dikkate alın.Diğer şampuanlardan fındık büyüklüğünde kullandığınız kadarı yeterli gelmeyebilir.

Etkisinden bahsetmem gerekirse ben açıkçası böyle bir etki beklemiyordum.Köpürmenin verdiği temizleme hissini yıkarken alamadığımdan yağlı kalır mı diye düşünmüştüm ama kalmadı.Hatta 3 gün kadar saçımı yıkamadığımı da not düşmek isterim.Saç dökülmem çok olmasa da saç kremi kullandığımda mutlaka dökülürdü artık o da çok çok nadir oluyor.Ve benim için en en en önemlisi saç dibimde kalan şampuan kalıntıları saç derimi kaşındırıyor,kaşıdığımda da kepek kepek gözüküyordu.Şimdi o kaşıntıdan da eser kalmadığını belirtmek isterim.
Kısacası denemekten zarar gelmez. :)

Fiyatları ise küçük boyu 10 büyük boyu 13 tl olması gerek.
Gratis,watsons,migros,yerel bazı dükkanlar ve envai çeşit markette bulabilirsiniz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder