Ne Aramıştınız?

10 Kasım 2015 Salı

Maybelline | SuperStay Pudra

Merhabaa :)
Bugün aldığım gün paramparça olup beni yasa boğan pudramdan konuşacağız. :(


Maybelline super stay mat pudrayı çok beğendim.Rengi duruşu hafifliği kalıcılığı bana çok yeterli geldi.

Kırıldığı için tabiki acayip tozutuyo presleyebilirdim ama cesaret edemedim yapısının değişmesinden korktum.Çünkü gerçekten duruşu bu zamana kadar kullandığım en güzel pudra.
Sabitlemekten ziyade kapatıcılığı iyi olan pudralardan.Fırçayla uygulayınca daha varla yok arası dururken pudra ponponuyla uygulanırsa daha örtücü olabilir.


Hiçbir ışıltı sim içermiyor.Göz kapağı rengi eşitlemek için de ideal.

Kuru ciltler kullanırken nemlendirmeye çok dikkat etmeli hatta fırça harici birşeyle uygulamamalı.

Kalıcılık konusunda suya tere karşı dayanıklı olduğu vaadinde.Gerçekleştiriyor mu?Su için değil belki ama çok kolay yüzünüzden yok olup gitmiyor.Gün sonunda temizlerken pamuğunuzda görüyorsunuz.
Tazelerken de katman katman görüntü oluşturmuyor.
E daha ne istenir ki?

Gratis watsons rossman gibi kozmetik marketlerin tümünde bulabileceğiniz bir ürün
Indirimle 20 tl fiyatı varken normalde 30 tl civarında alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder