Ne Aramıştınız?

20 Ekim 2015 Salı

Saç Bakımı | Kullandığım ürünler

Merhabaa :)
Bugün ki konumu saç bakımı ve kullandığım ürünler yaptığım karışımlar olarak seçmek istedim.

Kozmetik ürünlerde olduğu gibi saç bakım ürünlerinde de ne beklediğimiz ne hedeflediğimiz çok önemli.Elektriklenme problemi yaşayan birine saçları iyice kurutup tiftik tiftik yapan bir ürün söylesek bir işe yaramayacağı aşikar.Benim problemlerime yakın olanların bu ürünlerden memnun kalacağını düşünüyorum.
Loreal Elseve Mucizevi Yağ ile başlayalım.Ben saçlarım çok işlem gördüğü için boyalı saçlar için olanını tercih ettim.Bu yağ çok yönlü bir yağ.Duş öncesi duş sonrası boya öncesi boya sonrası fönden önce veya/ve sonra kullanılabiliyor.Dozu fazla kaçarsa saçın tolare edebileceği bir yağ değil bu baya saçı yağlı gösterebilir.Ancak dozunda kullanılırsa kesinlikle bu fiyatta yağ formunda en iyi bakım ürünü diyebilirim.Pürüzsüz gösteriyor bakım yapıyor bir iddiaya göre ısıdan koruyor.Çoğu vaadini de bence yerine getiriyor.Fiyatı 10-15 tl arası değişiyor ve bimden mahalle bakkalına oralardan gratis watsons'a kadar her mağazada bulabilirsiniz.Krem formu da üretildi ancak onu daha deneyemedim.Denediğimde mutlaka paylaşırım.
Got2b Isı Koruyucu Sprey Türkiyede olan ürün 220Cye kadar ısıdan korumayı vaat ediyor.Ben saç kurutma makinesi haricinde çok nadir maşa kullandığım için belli bir derecede kullanmadım ancak ısı koruması başarılı diyebilirim.Sonuçta kurutma makinesi de ısıl işlem,maşaya göre daha masum olması zararsız anlamına gelmiyor.Saçım boya açıcı gibi şeylerden uzak olduğu zaman bu ürün sayesinde yanmıyor diyebilirim.Gratislerde 18 tl ye bulabilirsiniz.
Pantene Argan Yağlı Elixir ürününü ben bir alışverişimde çok uyguna geldiği için tesadüfen almıştım.Ama iyi ki almışım.Loreal Elseve'in yağına göre daha yoğun bir yapıda ve bana kalırsa ıslak saçta ondan daha başarılı.Bu nedenle saçım ıslakken pantene şekillendirmeden sonra loreali kullanıyorum.Tabi bu iki ürünü de saç dibine yaklaştırmamakta fayda var.Fiyatı 9 10 tl arası diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin.Yine envai çeşit markette bulabilirsiniz.
Dove Hair Theraphy Saç Bakım Spreyi kokusu yüzünden parfüm niyetine kullanılabilecek kadar güzel kokuyor.Öte yandan piyasada aynı kategorideki glisslere göre yapısını daha çok beğeniyorum.Islak kuru ihtiyaç olduğu anda sıkılıp yağlanma yapmayan bir ürün.Rahat tarama için uygun olduğunu düşünüyorum.Onun dışında gün içinde elektriklenme gibi sorunlar yaşıyorsanız yatıştırması muhtemel.Yani tekstür yanı da olabilir kullanıma göre.Fiyatı yine 15i aşmaz sanıyorum.

♡Bütün bunların dışında kafama estikçe evde otlar kaynatıyorum yağlarla karıştırıyorum ve mümkünse bir gece tutuyorum.Genellikle zeytinyağı yumurta maskesi yapıyorum.Soğan suyuyla dolu şişelerim var duştan önce sıkıp kuruyana kadar bekleyip yıkıyorum.Merak etmeyin kokmuyor. :)
Saçlarınızda yağlarla oynamaktan korkmayın.En güzel nem sağlayan şeyler ılık yağlar.
Öneri dolu yorumlarınızı beklerim.İyi akşamlar :)
@diyersenem instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder