Ne Aramıştınız?

11 Ekim 2015 Pazar

Rouccutane'la dudakları barıştırmak!

Merhabaa :)
Hepimiz bu korkutuculukta başı çeken ilacı biliyoruzdur.Kullanmadıysak bile duymuşuzdur mutlaka.Ama yine de duymayan bilmeyen varsa kısaca söyle açıklayayım.
Rouccutane/Acnetrent vücuttaki cilt altı yağları yakarak sivilce,kapalı komedon sorunlarının en güzel sonuç veren tedavisi.Ancak bunun yanında sayısız yan etkisi var.Bir çoğu oldukça korkunç yan etkiler.
Ben bugün dudak kuruluğuna değinmek istiyorum.
Dudak kuruluğu dediysem öyle bir iki kabuklaşma,hafif yaralanma gibi şeyler sanmayın.Bu ilaçla beraber dudaklarınızın iç etini görebiliyorsunuzBen daha yeni başladım bu ilaca henüz ilk haftasında sayılırım.Ama kardeşimden ve görsellerden gördüğüm kadarıyla bu çok büyük bir sorun.Hele ki bu ilaç öncesinde en sevdiğiniz kozmetik ürün rujsa...
Yoğun nemlendirmeye özen gösteriyorum kendi adıma.Henüz çok bir kuruma belirmese de olucağını bilerek ilaca başladığım günden beri bephanten plus sürüyorum kalın tabaka halinde geceleri,gündüzleri ise sık sık yeniliyorum.Yetiyor mu? Şimdilik.
Bugünden itibarense 1 çay kaşığı bal,1çay kaşığı zeytinyağı,1 çay kaşığı da blistex ya da bephanten plus karıştırıp kullanmaya başlayacağım.Küçük bir kaba koyup yanımda taşımaya uygun hale de getirdiğimde harika olacak.Kurumayı ise ne kadar geciktirdiğini bu postu düzenleyerek bildiririm.En olmadı instagram hesabımda paylaşırım.
Bol nemli dudaklar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder