Ne Aramıştınız?

12 Ocak 2017 Perşembe

1 Palet 3 Makyaj | Nude Tude - 3


Merhaba

Bugün Nude Tude paletiyle oluşturabileceğiniz üçüncü ve benim hazırladığım son seçeneği paylaşmak istiyorum sizinle.
Daha ağır bir makyaj mı yoksa yine günlük bir makyaj mı hazırlayayım diye size sorduğumda eşitlik vardı ben de ikisinin ortasını tutturmaya çalıştım.
Eminim bir kısmınız zaten günlük hayatında böyle makyajlar kullanırken bazılarınız için abartı bir göz makyajı bu.
Daha ağırlaştırılmak istenirse koyu rujlarla,hafif kullanmak isterseniz çok daha nude renklerle tamamlayabilirsiniz makyajı.

Göz makyajını anlatmaya geçeyim artık;

İlk olarak farlar oraya buraya çok bulaşmasın,temiz çalışayım diye alt göz çizgim yukarı devam ediyormuşçasına bant yapıştırdım.

Daha sonra gözümün katlanma bölgesine ve bu defa daha da yukarısına Sultry rengini seyrek kıllı bir karıştırma fırçasıyla uyguladım.

Üçüncü adım olarak temiz bıraktığım göz kapağımın şişkin kısmına kapatıcı uyguladım.Böylece daha temiz bir görüntü oluştu ve üzerine süreceğim renkler kendisini daha belli etti.

Ondan sonra yine Sultry rengini uyguladığım karıştırma fırçasıyla Sexy rengini alıp bant hizasından göz kapağımın ortasına kadar güzelce karıştırarak uyguladım.
Rengin yoğunluğunu bant hizasında bırakmaya dikkat ettim çünkü geçişli bir ton oluşturmak istedim.

Sexy rengini de uyguladıktan sonra ince uçlu ve sık kıllı bir fırçayla sanki kalın bir eyeliner çekiyormuşum gibi Sleek rengiyle üzerinden geçtim.Yine iç kısma çok getirmemeye dikkat ettim ve Sexy renginden sonra eyeliner için bir geçiş tonu oluşturmaya çalıştım.

Far olarak en son da iki pembe tona parmağımla dokunup göz içime ortasına kadar uyguladım.

Ve eyeliner çekip üst göz çizgimi içten göz kalemiyle boyadım.

Göz makyajı için en son olarak da kaş kemiğimi aydınlatıp,maskaramı üst-alt kirpiklerime uyguladım ve makyajı tamamladım.

Yazmaya çalışınca oldukça uzun ve meşakkatli gibi duruyor ama çok rahatlıkla 10 dakika gibi bir sürede tamamlayabileceğiniz bir göz makyajı bu da.

Galiba çok daha ağır makyajlara benim de gözüm alışık değil,kendimde sevmiyorum ve kendime yakıştırmıyorum da.

O nedenle ağır sayılabilecek makyaj seçeneğini de bu şekilde hazırladım.

Umarım beğenmişsinizdir.

Yine bu paletle yaptığım ilk makyaj için buraya ikincisi içinse buraya tıklayabilirsiniz.

Farların rengine de aşağıdaki görsellerden ulaşabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder